11/19/2016

Zafír pöttyös könyvek


A napokban vált előrendelhetővé a Könyvmolyképző Kiadónál Sarah J. Maas új sorozata a Tüskék és rózsák udvara.


Ami azonnal feltűnt, hogy általam eddig nem ismert pötty virít a borítón. Kicsit utánaolvastam és rájöttem, hogy nem csak számomra ismeretlen, hanem szinte mindenkinek, hiszen a Könyvmolyképző bővíti kínálatát a Zafír pöttyös könyvekkel.
Mivel teljesen friss volt az információ, így nem lehetett tudni, hogy milyen kategóriát foglal magában az új pötty.
Nagyon kíváncsi vagyok, így minél hamarabb szerettem volna megtudni, hogy mit rejteget az új kategória. A facebookon rákerestem a Zafír pöttyösre, találtam is egy frissen létrehozott oldalt, azonban a szlogenen kívül nem lettem okosabb, de az is valami:


"Zafír pöttyös? Repít a képzeletem"

Arra tippeltem, hogy a 17-18 éves vagy annál idősebb korosztályt célozhatja meg és fantasy történetek várhatóak.
A megérzéseim jók voltak, a KMK az alábbiakat írta a molyon a Zafír pöttyökről:

„Fantasy és Urban fantasy könyveket találtok majd itt, ezeket 17 éven felüli olvasóinknak ajánljuk elolvasásra :) Szuper könyveket gyűjtöttünk össze…”

Izgalmasan hangzik. Eddig még csak a Tüskék és rózsák udvara mutatkozott be ebben a kategóriában, kíváncsian várom milyen művek csatlakoznak még :)

Tüskék és rózsák udvara fülszövege:

"Amikor a tizenkilenc éves Feyre az erdőben vadászva megöl egy farkast, nyomban egy másik szörnyeteg bukkan fel, hogy jóvátételt követeljen tőle. Magával hurcolja a lányt egy baljós és mágikus vidékre, amit ő csak a legendákból ismer. Feyre hamar rájön, hogy fogvatartója valójában nem állat, hanem Tamlin, egyike azoknak a halálos és halhatatlan tündéreknek, akik egykor a világ felett uralkodtak.
Tamlin birtokán Feyre jéghideg gyűlölete forró szenvedéllyé alakul át, és ez az érzés felperzsel minden hazugságot és figyelmeztetést, amit korábban a tündérek veszedelmes világáról hallott. Azonban a birodalom felett egyre nő egy ősi, gonosz árnyék és a lánynak kell megtalálnia a módját, hogy feltartóztassa… vagy örök pusztulásra ítélje Tamlint és világát.

Kristen Cashore és George R. R. Martin rajongók imádni fogják.


Szexi, akciódús új sorozat – lehetetlen letenni.."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése