12/28/2017

Top 5 kedvenc 2017




Úgy érzem ez lesz az év utolsó blogbejegyzése. Az előző bejegyzésemnél már összeszedtem az idei év csalódásait, viszont pozitívan szeretném zárni ezt az esztendőt, így a végére tartogattam a kedvenceim.
Már kihirdethetem, nem hinném, hogy túl sokat változna, 34 könyvet olvastam el ebben az időszakban, jelenleg még folyamatban van egy olvasásom, de kétlem, hogy ebben a pár napban be fogom fejezni, illetve a kedvenccé avatás sem fenyegeti.



Nem sűrűn olvastam pszicho-thriller könyveket, de ez megvett kilóra. Faltam a sorokat és amikor nem tudtam olvasni állandóan az járt a fejemben, hogy vajon mi fog történni. Teljesen kiszámíthatatlan volt, bármit el tudtam képzelni, de még a képzeletemet is felülmúlta a végkifejlet.
Arra számítottam, hogy nem fog feküdni ez a véres, brutális, agyament történet, de meglepett mert imádtam.



Az írónő már az Üvegtrónnal felkeltette az érdeklődésem, bár annál a sorozatnál elveszett a lelkesedésem, viszont újra visszataláltam hozzá az új könyve segítségével.
Imádtam a világot/világokat, amit alkotott, minden percét élveztem. Jó érzés volt elmerülni teljesen új világokban, amikről semmit sem tudok.
A szereplők is szimpatikusak voltak a végkifejlet pedig eszméletlenül izgalmas lett. Alig tudom kivárni, hogy névnapomra megrendeljem a következő részét.



Régóta szemeztem a könyvvel, de valamiért mindig tartottam tőle. Az volt a benyomásom, hogy valami kisfiús kalandozás lesz és ezzel nagyon nem fogok tudni azonosulni. Tévedtem.
Egy jól átgondolt és összetett világgal ismerkedtem meg, ami nem ismer irgalmat.
A történet elején hiába gyerekek a főszereplők, cseppet sem viselkednek gyerekesen. Érdekes volt végigkövetni az életútjukat.
Az első lapoktól kezdve az utolsóig fenntartotta az érdeklődésem, egy pillanatra sem lankadt a sztori, állandóan történt valami. Ha nem tudtam olvasni itt is állandóan azon kattogtam, hogy na mi fog történni. És ez jellemez számomra egy jó történetet. Hiába nem tudok olvasni, akkor is bekúszott a bőröm alá és nem hagy nyugton.



Ez is régóta várt elolvasásra, de valami mindig visszatartott. Elsősorban a borítót hibáztatom valamilyen szinten, de valószínűbb, hogy túl sokat csalódtam a szerelmes történetekben idén.
Ez viszont letehetetlen! Egyáltalán nem a tipikus felállás. Nem a szerény, szegény kislány behódol a nagy kalifának és boldogan élnek, amíg meg nem halnak... Nem. Sahrazad nagyszájú és nem éppen szabálykövető, ebből sokszor adódtak mulatságos történések.
A szerelmi szál nagyon szépen alakult ki. Mindennek megvolt a miértje és fokozatosan bontakoztak ki az érzelmek. Emellett izgalmakból sem volt hiány. Imádtam.



Még év elején olvastam, de már akkor tudtam, hogy nem fogok ennél jobb történetet olvasni. A világ még az eddigieknél is különlegesebb volt a szereplők pedig eszméletlenül szerethetőek.
Az egész hangulatában volt valami, ami feszültséget keltett és ez végig érezhető volt majd a végén kirobbant. Eszméletlen élményt adott, alig várom a folytatásokat!

1 megjegyzés:

Wandamaci írta...

Jól ismersz :D

Megjegyzés küldése