4/22/2018

Fantasy Book Tag



Ismét egy Book Taggel érkezem. A kihívást itt is köszönöm Dorkának, az ő válaszait itt tudjátok megnézni.
Ahogy a könyvértékeléseimből is látszik, leginkább a fantasy műfaj a kedvencem, azt hiszem ebből olvasok a legtöbbet, így egyből megörültem, amikor megláttam, hogy kihívtak a Fantasy Book Tag kitöltésére.
Nem olyan régen kitöltöttem Arwen High Fantasy Book Tagjét is, amire Réta hívott ki, de ez teljesen másnak ígérkezik, nézzük is a kérdéseket:

1. Milyen fantasy-sorozatnak szeretnél részese lenni? (Saját magad lennél, de a sorozat egy karaktere. A túlélésed attól függ, hogy milyen képességekkel rendelkezel, vagy mit tudsz tanulni ebben a világban.)

Akárhogy gondolkozok Nalini Singh: Angyali vadász sorozatához húz a szívem (már megint :D ) Gyönyörűek az angyalok és több módon is lehetne boldogulni a világban. Kemény lenne ott élni, de még mindig jobb, mint a többi könyv, ami átfutott a fejemen :D











2. Milyen lény lennél? Lehetsz emberszerű; tündér, árnyvadász, varázsló, vagy egy mitológiai lény, mint egy sárkány vagy egyszarvú

ANGYAL! :D Sosem érdekeltek a sellők, sárkányok, tündérek, de az angyalok mindig le tudnak venni a lábamról.
Visszakanyarodva az első válaszomhoz, Nalini világához hasonlóan lennék angyal. Mindegyik angyalábrázolás gyönyörű, de Nalini valahogy másképp közelíti meg a kérdést, visz bele valami pluszt és ez nagyon tetszik.

3. Mindennapi mugli életed során, inkább mágikus erőt birtokolnál, vagy egy mitológiai lény háziállatot választanád? (Például meglovagolhatnál egy sárkányt.)

Nem érdekelnek a sárkányok. Egyértelműen a mágikus erőre szavazok. Leginkább a teleportálást tudom elképzelni mágikus erőként magamnak.

4. Ki a kedvenc fiktív sárkányod?

Nagyon be van csípődve ez a sárkány dolog :D
Nem ismerek túl sok sárkányt, őszintén nem nagyon szoktam rájuk figyelni a könyvekben, valamiért nem varázsolnak el, így nem tudok senkit megemlíteni.

5. Mi a kedvenc fantasy filmed? (Ez persze magában foglalja azokat a filmeket is, amelyeken a mi világunkban élő emberek fantasy világokba kerülnek át)

Harry Potter! Lehet nagyban közrejátszik, hogy először a filmet láttam és utána olvastam pár könyvet a sorozatból, de eddig a leges-legjobb fantasy film, amivel találkoztam.



6. Ha egy karaktert kihúzhatsz a történetéből, hogy a normális világban éljen (mint barátod, vagy love interested), ki választanád? (Megjegyzés: ez azt jelenti, hogy többé nem lesz a könyv világában - tehát gondolj arra, hogy ez mit jelenthet)

Nem lehetne fordítva? Hogy én mennék be? :D:D Úgy egyből Rhysandot mondanám, de így...
Nalini világából Illiumot szívesen látnám a barátaim között. Imádom a természetét :D

7. Ha egy mellékszereplőt főszereplővé tehetnél, ki lenne az új csillag?

Igaz, hogy főszereplő, de Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályaiból Kanint sokkal, de sokkal többet szerettem volna látni.


Képek forrása:
pinterest.com
giphy.com

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése