6/26/2021

Joss Stirling: Angel

Eredeti megjelenés: 2015

Eredeti cím: Angel Dares

Megjelenés: 2017

Kiadó: Menő Könyvek

Sorozat: Lélektársak V.

Fordította: Halmai Gergely


Fülszöveg:

"Angel lobbanékony természetű. Nehezére esik palástolni azt a képességét, amellyel uralni tudja a vizet. Ám ahogy összetalálkozik a borongós, de jóképű Marcusszal egy nyári fesztiválon, ahol mindketten fellépnek, úgy érzi, mintha a hullámok őt is elsodornák: a fiú énekétől az ő lelke is dalra fakad. Kölcsönös vonzalmuk feltartóztathatatlanul tör előre, akár a dagály; ám Marcus bizalmatlansága Angel adottságával szemben még erősebbnek bizonyul. Hogy maradhatnak együtt, ha Marcus képtelen elfogadni Angel valódi énjét, és mit jelenthet ez kettejüknek? És ahogy a hurok egyre jobban szorul a savant közösség körül, legfőbb ideje eldönteni, hogy ki melyik oldalon áll. A nagysikerű Lélektársak-sorozat savantjainak szövevényes története ezzel az izgalmakkal és humorral átszőtt regénnyel folytatódik."


Valamiért ez a sorozat állandóan az olvasási válságaim közepén talál rám újra és újra. Most sem volt ez másképp.

Valami könnyed, szórakoztató nyári történetet kerestem és, amint beleolvastam rájöttem, hogy meg is találtam.


Angelt eleinte soknak találtam, de egyre jobban megszerettem. A beszólásaiért egyenesen imádtam.

Ebben a részben végre kezdett megváltozni az alapvető problémám. Nem ment minden egyszerűen, sőt, most az sem magyarázott meg semmit, hogy "a lélektársam vagy", kicsit küzdelmesebb volt a dolog.

A történet legnagyobb erőssége Angel. Állandóan feldobta a hangulatom és mosolyra fakasztott. Viszont a szerelmi - és nyomozós szál mellett sem lehet elmenni szó nélkül. Marcust egy ideig nem tudtam hova tenni. 

A fesztivál hangulattal nagyon eltalálta a hangulatom, valami ilyesmit szerettem volna olvasni. A nyomozás, pedig, mint mindig most is végtelenül izgalmas volt.


Ez a sorozat mindig vissza-visszalopódzik az életembe, de kell is ilyen könnyed, szórakoztató műveket beiktatni. Ha valaki szintén valami nyári, humoros, vidám olvasmányt keresne, Angelt nagyon tudom ajánlani. Az előző részek ismerete nélkül is teljesen érthető.


Értékelésem: 5 / 5




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése