8/03/2022

Palotás Petra: Recepciós kisasszonyok 3.

Megjelenés: 2022

Kiadó: Álomgyár

Sorozat: Recepciós kisasszonyok III.

Oldalszám: 320

Fülszöveg:

"Egy bizarr szilveszter éjszaka nem várt fordulatot hoz a kisasszonyok életében, amely a barátságukat is próbára teszi. Hamaosan utoléri őket a végzet, és a hamis vádak következményeként az egyiküknek különösen nagy árat kell fizetnie a tettükért. Melyik recepciós kisasszonyra várnak a börtön rácsai, és ki lesz az, akinek a párkapcsolata igencsak veszélybe kerül?

Dalma, Liselotte és Berta élete 1928-ban is eseménydús, és ezúttal sem nélkülözi a kor szellemétől megpecsételt vívódásokat és érzelmeket. Johannes Liebeskind felbukkanása pedig csak tovább kuszálja a szálakat."


A sorozat előző részeiről itt találod meg az értékelésem:

A Recepciós kisasszonyok teljesen magukkal ragadtak és berántottak az 1920-as évek nyüzsgő világába.

A második rész végén történtek után feszültséggel telin indult a trilógia befejező része. El sem tudtam képzelni hová fogunk kilyukadni.
Azonban Dalma, Lotte és Berta most sem hazudtolta meg önmagát, zajlott körülöttük az élet. A hotel ismét régi hírével dübörgött tovább, a kisasszonyok pedig teljesen kiteljesedtek munkakörükben. Nyilván mindegyikőjük magánéleti problémája más és más irányba vitte a történetet, ám mindig számíthattak egymásra bármi is történjen.
Számomra a legemlékezetesebb rész az új vásárlási szokások, illetve az esti, kivilágított város okozta áhítat volt. Úgy éreztem, hogy én is ott vagyok ezeknek a nagy történelmi pillanatoknak a megtörténésekor és teljesen elvarázsolt.
Ráadásul egy szereplő végképp rabul ejtette a szívem, így róla még nagyon szívesen olvasnék.


A fő bonyodalom végig a háttérben keltette a feszültséget, ám a vége felé lehullt a lepel és én nem jutottam szóhoz, annyira meglepett. Azt már többször kifejtettem, hogy csapnivaló Sherlock lennék, de erre végképp nem számítottam.


Összességében a trilógia befejező része megcsinálta, amit rendkívül kevés harmadik rész tud véghezvinni: felülmúlta az egész sorozatot. Tökéletes zárókötet volt, a kisasszonyok és a történetük még inkább belopta magát a lelkembe. A végén pedig rendkívül jó volt még a főhősök további életéről olvasni, jó volt megtudni kivel mi lett, hogyan alakult a sorsuk. Az egész sorozat megmelengette a lelkem.

Köszönöm a lehetőséget az Álomgyár Kiadónak!

Értékelésem: 5 / 5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése