8/16/2017

Top 5 Wednesday #15















Mióta elkezdtem a T5W bejegyzéseket, esküszöm gyorsabban telnek a napok és hamarabb lesz szerda :D
Ma meghoztam a 3. augusztusi témát, amit szerencsére elég lazára lehet venni. Már a témakiírásnál, Sam is megjegyezte, hogy engedjük el a fantáziánkat és nem baj, ha egyedien fogjuk fel a dolgot :)

A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Karakterek "fitness" rutinja, amit irigyelek
A témaleírás szerint jöhetnek azok a karakterek, akik szupererővel rendelkeznek, vagy nagyon jók valamiben, kajaimádók stb.
Sokat gondolkoztam, hogy írjam meg ezt a bejegyzést és úgy döntöttem, hogy a mozgást és a táplálkozást fogom alapul venni, hiszen minden életmód alapja ez a két dolog.
Ahogy az elején is leírtam, nem kell komolyan venni, kicsit lazábbra vettem az értelmezést, de mindegyik életvitelből irigyelek valamit :)

Táplálkozás:
Imádok enni, így ezen a részen lesz inkább a hangsúly :D

A könyv középpontjában egyértelműen a kenyérsütés és a különböző kenyérfajták álltak, nekem meg csorgott a nyálam olvasás közben.
Irigyeltem Pollytól azt a sok finom kenyeret, amit megsütött magának,ráadásul eljutott egy mézfarmra is, ahol összepárosították a friss mézet a friss kenyérrel. Már megint éhes lettem :D


A kenyér után jöjjenek az édességek :D
Claire-éknek csokiboltjuk van, így a sok bohóckodás mellett természetesen különböző édességek elkészítésébe is belepillanthattam. Sokszor gondolkoztam már rajta, hogy ha cukrász lennék, meg tudnám-e unni a süteményeket...nem, nem tudom elképzelni :D
Claire életének minden napi része a csoki. Csokival kell dolgoznia, csokik között járkál...még belegondolni is jó :D

Ahogy az eddigi szereplők is, Minerva is imád enni. Emlékeim szerint neki leginkább a tészták a gyengéi...nekem is :D
Illetve két gyengéje van, a különleges cipők és a tészták. A lelki társamnak érzem :D
Szinte jó volt olvasni, ahogy megörült egy-egy ételnek és örömmel falatozott mindent. Minerva csak akkor érezte kiegyensúlyozottnak és boldognak magát, ha ehetett egy jót és nagyon meg tudom érteni, ezért is szimpatizálok az ő életmódjával is.

Mozgás:
Ennyi evés után, muszáj egy kis mozgást is beiktatni :D

Régebben olvastam, de még mindig az ugrik be először, hogy mennyit rohangáltak ezek a srácok.
Némelyikük kivételesen jó futó volt, így ők kiléphettek a Falon túlra is, hogy esetleges kijáratok után kutassanak.
Én is szeretek futni, de se gyors, se jó futó nem vagyok, így ezt a "képességet" eléggé irigyeltem tőlük :)

Katniss igazi erőssége a vadászat, ebből adódóan kitűnő íjász. Az Éhezők Viadalában ezt igen jól hasznosította, mivel a vadászatnak köszönhetően nem csak élelemmel látta el magát, hanem kitűnő rejtekhelyekkel is. A vadonban mindig is magára volt utalva, így rengeteget tud a növényekről, sebgyógyításról és mérgezésről is.

További bejegyzések a témában:
- Mullnerberta
- Judy

Olyan jó, hogy már ennyien vagyunk! ^^

5 megjegyzés:

Dorka írta...

Huhh...kaja, ez jó :D tudom, benne volt a kiírásban, ez az opció is, de én nem tudtam elképzelni, viszont látom, Te ebben okosabb voltál :D

Réta írta...

Eddig a te megközelítésed tetszik a legjobban! Imádok enni!!!! :D :D

Wandamaci írta...

De örülök, hogy tetszik nektek! :) Kicsit tartottam tőle, de először a kaja ugrott be erről a témáról :D Én is imádok enni! :DD

Helie írta...

Ennyi kaja egy helyen *.*
Nagyon jól közelítetted meg a dolgot. :)

Wandamaci írta...

Ráadásul a leghízlalóbbak :D
Köszönöm! :)

Megjegyzés küldése