8/27/2017

Roxfort BookTag











Mostanában nincs okom panaszra Book tagek tekintetében, jelenleg is háromra vagyok kihívva, igyekszem szépen sorban kitöltögetni mindet :)


A mai tagre Arwen hívott ki, az ő válaszai itt olvashatóak. Nagyon szeretem Harry Potter világát és a Roxfortot. A Pottermore oldalon kitöltöttem egy kis tesztet ebből kiderült, hogy pl. milyen házba osztana be a teszleksüveg, milyen pálcám lenne vagy mi lenne a patrónusom. Szóval az ilyen jellegű kérdésekre onnan puskázom a választ :)

Tisztavérű, félvér vagy mugli származású vagy?
 Mugli

Melyik pálca választott téged?

Ciprusfa, sárkányszívhúr maggal, 12 és 3/4" hosszú, nem túl rugalmas.

A Pottermore szerint a ciprusfa pálcák tulajdonosai nemesek, bátrak és hajlamosak önfeláldozásra.

Milyen állatod van: bagoly, macska, béka vagy patkány?

Egyértelműen macska!! :D

Melyik házba osztott be a Teszlek süveg?

Hollóhát

A Hollóhát jellemzői:
~ Intelligencia
~ Bölcsesség
~ Agyafúrtság
~ Egyediség

Melyik házba szerettél volna kerülni?

Teljesen meg vagyok elégedve a kijelölt házammal. Eleinte nem nagyon tudtam hova tenni, de miután utánaolvastam nagyon szimpatikus lett.

Melyik óra a kedvenced és melyiket nem szereted?

Szerintem a repüléstan, a sötét varázslatok kivédése és a legendás lények gondozása lenne a kedvencem.

Nagyon nagy gyengém a számok, így a számmisztikával biztos nem lennénk jóban.

Mi a patrónusod? 

Manx macska

Csak rendíthetetlen nyugalommal lehet megidézni, ezért akiknek ez a patrónusa általában nyugodtak maradnak nyomás alatt, illetve jól kezelik a nehéz helyzeteket.
Az ellenségeikkel szemben kegyetlenek míg a szövetségeseikhez a végletekig hűségesek.

Hogy néz ki a mumusod?

Ahogy Ronnak, nekem is egy pók lenne. Bármilyen, bármekkora, rettegek mindtől.

Részt veszel valamilyen iskolai sportban vagy van valamilyen mágikus hobbid?

Mivel a repüléstan biztos a kedvenceim közé tartozna, lehet bepróbálkoznék a kviddiccsel.

Hol töltenéd a szabadidődet? 

A könyvtárban, kint a szabadban vagy Hagrid kunyhójánál.

Miért kapnál a legvalószínűbben büntetést? 

Fogalmam sincs. Elég szabálykövető vagyok, nem nagyon szednék össze büntetést szerintem :)

Milyen karriert szeretnél miután végeztél Roxfortban? 

Passzolok :D

Kihívottak: 
~ Dorka
~ Gothic

2 megjegyzés:

Dorka írta...

A mugli származásod a Pottermore mondta vagy Te döntötted el? Amúgy jó tag ^^ jövőhéten ki is töltöm ^^

Wandamaci írta...

A Pottermore-on nem találtam ilyen információt, úgyhogy én döntöttem el, hogy mugli leszek :D

Megjegyzés küldése