9/20/2017

Top 5 Wednesday #19















Ebben a hónapban ezt a témát vártam a legjobban, ez lett az eddigi kedvencem.
Sokszor olvasás közben egyszer csak beugrik egy színész valahonnan és onnantól kezdve teljesen összesimul a karakterrel a fejemben.
A mai bejegyzéseben összeszedtem, hogy egyes karakterekhez ki lenne a tökéletes színész számomra.

A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Kedvenc Fancastok
Fancast: Amikor egy színészt társítasz a kedvenc karakteredhez

Ez volt az első értékelés, amit a blogomon írtam, képeket is kerestem hozzá, így találtam rá pinteresten a tökéletes Jaxon Hallra, aki számomra úgy néz ki, mint Benedict Cumberbatch.


Alexandert az elején még végtelenül szimpatikusnak találtam és még a "kapcsolatunk elején" egyből Henry Cavill ugrott be. A könyv végére nagyon megutáltam a karaktert, de Henry Cavillt már nem tudtam kiverni a fejemből.


Eleinte féltem ettől a könyvtől, de az arab világ ismét elvarázsolt. Sok hasonló stílusú sorozatot is szeretek nézni, így ahogy Kálidról olvastam egyből a Köszem szultána sorozatból Ahmed ugrott be. Rettentően hasonlít a két karakter és Ekin Koç zseniálisan játszotta ezt a szerepet.



Szintén pinterestes barangolásom közben akadtam rá Tyler Hoechlinre, akit egyből át is kereszteltem Simon Wolfgardnak, mert teljesen illett a fejemben kialakított karakterhez.
Csak később jöttem rá, hogy a Tyler egyébként színész és még farkast is játszik a Teen Wolfban.


Egy kicsit csalni fogok, tudom, nem színész, énekes, de híres, úgyhogy beválogattam őt is a felsorolásomba.
Andy Black We don't have to dance c. számát rengetegszer meghallgattam már és a videoklipet is nagyon szeretem így, amikor belekezdtem a Lélektársak I. részébe, fogtam és összekutyultam  a könyvet és a zenét, így Zed Benedict nekem egy az egyben Andy Black lett.



Nagyon kíváncsi vagyok a többieknek kik ugrottak be :)

További bejegyzések a mai témában:
-  Arwen
-  Judy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése