4/21/2020

Karantén BookTag



Ezer éve nem volt már a blogon booktag, így pont jókor jött doriis_and_herbooks kihívás a Karantén BookTagre.

Javítás: Mint utóbb számomra is kiderült ez a tag, AniTiger Maradj otthon boktagje. Hozzám név nélkül került, viszont ma értesültem róla, hogy a tag AniTigertől származik és Maradj otthon BookTag a becsületes neve :) Az eredeti taget itt megnézhetitek.

Lakás – Hol, hogyan szeretsz olvasni?

Amint beköszönt a jó idő általában mindig az udvaron olvasok. Ha nagyon meleg van, akkor a tuják alatt van egy függőágyam, zseniális olvasóhely. Hűvös, kényelmes.
Viszont, mondjuk így tavasszal pedig a kis kerti tavunknál van egy privát szigetem :DD Híddal meg minden. Csobog a kis szökőkút, nagyon zen hangulata van.

Konzerv – Egy könyv, amit mindenképpen be kell szerezned otthonra

Jelenleg, mivel nagyon bevásároltam a raktárvásárokon, nem igazán kellene új könyv beszerzésén gondolkodnom, de Bauer Barbara: A fényfestő c. legújabb regénye nagyon érdekel. Az eddig olvasott Bauer Barbara regények mind-mind elvarázsoltak, más világokat tártak elém, így rendkívül kíváncsi vagyok, hogy ebben a műben az írónő mit tartogat számunkra.


Gumikesztyű – Egy könyv, amihez más nem érhet, mert senkinek nem adod kölcsön

Semmilyen könyvet nem adok kölcsön. Egyszer megtettem, kihullott lapokkal, össze-vissza fordítva visszatömködve, megtört gerinccel kaptam vissza, ráadásul a kedvenc könyvem, így kizárt dolog, hogy valahais kölcsönadjak könyvet.
Úgy vigyázok rájuk, mint a szemem fényére, számomra tényleg értéket képviselnek, és ezt nagyon kevés ember képes megérteni, nem kísérletezek.

Szájmaszk – Egy borító amelyen nem látszik az arc alsó része

Ez nehéz! Elég sokáig keresgéltem, majdnem feladtam, végül eszembe jutott Jay Asher: What Light című könyve.

WC papír – Egy könyv, amire kár volt papírt pazarolni

Elizabeth Lim: Spin the Dawn. Még mindig borzasztó dühös vagyok arra  a könyvre, egyáltalán nem érte meg, egyébként is drága volt...


Koronavírus – Kedvenc koronás borítód?


TV/Netflix – 5 könyv, aminek imádtad a filmadaptációját

Nem szeretem a filmadaptációkat, legtöbbször nem is nézem meg. Általában az szokott történni, hogy először látok egy filmet, majd rájövök, hogy egy könyv szolgáltatta az alapját. Akkor általában nem olvasom el a könyvet.

Viszont egy-kettővel így is találkoztam, amiket még kedveltem is.

Harry Potter - itt a filmet láttam először, végig. A könyvsorozatot még nem is ovlastam ki végig, csak 3 részt azt hiszem, de nagyon szeretem mindkettőt.

Mielőtt megismertelek - Olvastam és meg is néztem. Itt magát a történet végével van bajom, egyébként a könyv és a film is zseniális lenne.

Szerelmünk lapjai - Nem olvastam a könyvet, de a film a leges-legnagyobb kedvencem

Internet böngészés – 3 könyv, aminek nagyon vártad/várod a megjelenését

Jakupcsek Gabriella: Nagy levegő
Brigid Kemmerer: A Heart so Fierce and Broken
Bauer Barbara: A fényfestő


Kézmosás – 1 könyv, amit már azelőtt is olvastál, hogy menő lett

Nem jut ilyen eszembe :)

Karantén – 3 könyv, amit el szeretnél olvasni mostanában

Jelenleg rengeteg olvasatlan könyvem várakozik, így lehetetlen hármat választanom. Majd a hangulatom eldönti a soron következőket :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése