9/24/2023

Sarah Adams: Gyakorlat teszi a mestert

Sarah Adams Gyakorlat teszi a mestert
Megjelenés: 2023

Kiadó: Next 21 / XXI. Század

Sorozat: Ha Rómában jársz II.

Fordította: Nagy Marietta

Oldalszám: 366

Fülszöveg:

Annie Walker a tökéletesen hozzáillő partnert keresi. De a kentuckyi Rome-ban nehezebb megtalálni, mint hitte. Ez nem nagyváros, mindenki mindenkit ismer, napról napra szűkül a kör, hogy kivel lehet randizni. A fülébe jut, az utolsó férfi, akivel randizott, azt mondta rá: hihetetlenül unalmas.

Annie kezdi elhinni, hogy vele van gond. Flörtölni akarásra vágyik, allűröket akar felvenni, mint a romantikus filmek női főszereplői. Eszébe jut, talán korrepetálásra szorul.

Will testőrként dolgozik, tetovált, és hihetetlenül jóképű – ideiglenesen tartózkodik Rome-ban, és egyetlen célt tart szem előtt: hogy ne keveredjen bele érzelmi természetű ügyekbe. Annie arra kéri, segítsen neki, hogy megtalálja az álompasit, és Willnek nincs szíve visszautasítani a nő kérését.

A barátság határvonalai veszélyesen kezdenek elmosódni, és Annie megérti, lehet, hogy nem az a lényeg, hogy tökéletes legyen a szerelem – talán épp elég, ha igaz.

Angolul kezdtem bele, magával ragadott, így amikor láttam, hogy a @next21_kiado -nál jön magyarul is, természetesen nem bírtam ki, hogy ne várjam meg.

Semmit nem tudtam a sorozatról, azt sem igazából, hogy sorozat, illetve, hogy ez a 2. része, én teljesen nyugodtan olvastam tovább, így jelzem azoknak, akikben megfogalmazódott a kérdés, önmagában is teljesen jól érthető, nem hiányoltam az 1. részt 🤭 (ám hamarosan sorra kerítem azt is)


Annie egy csendes könyvmoly, aki egy kis városkában éldegél és szeretne már férjhez menni, ám a könyvekben sokkal egyszerűbben működnek ezek a dolgok, a szerelmi élete a valóságban nem is létezik. Ekkor érkezik meg Will, Annie bátyjának a menyasszonyának testőre (nem tudom, hogy vagytok vele, de ezek a családi szálak mindig bonyolultabbnak tűnnek leírva), aki fenekestől felfordítja Annie nyugodt világát, ugyanis a randi edzője lesz, azaz segít neki felkészülni, hogy szórakoztató randipartner legyen és rátaláljon élete értelmére, ám ez a játék fordítva sül el, mint ahogy gondolták.

Egyből beszippantott, nagyon csíptem Annie-t és Willt, kellemesen folydogáltam a történettel. Mint vérbeli könyvmoly rendkívül jól tudtam azonosulni Annivel, megmosolyogtattak a való világban tett megmozdulásai és kalandjai, illetve nagyon szerettem a kisváros hangulatát. Will pedig nem meglepő módon felírta magát a könyves álompasi listámra. 

Plusz pont a könyvnek, hogy komolyabb témát is igyekezett bevonni a történetbe, mégpedig a címkézést és önmagunk elnyomását. Anniet mindenki beletette egy dobozba, hogy ő az ártatlan, jó kislány, akire vigyázni kell, ő pedig élete nagy részében igyekezett is megfelelni ennek a képnek, ám jóval több lakozott benne ennél, mégsem tudta, hogyan tudna kilépni a mások által rá rótt szerepből. 

Kellemesen folydogáltam a történettel, ám a vége felé sajnos megjelentek a romantikus művekre jellemző érzelmi nyűglődések és túlagyalások. Ez egy picit rontott a hangulatomon, ám hamar túllendültünk rajta.

Igazi limonádé könyv, a szó abszolút pozitív értelmében. Kellemes kikapcsolódás, ha valaki könnyedebb olvasmányt keres ráadásul arra is rávilágít, hogy ne nyomjuk el önmagunk a környezeti elvárások miatt, bátran vállaljuk azt, akik vagyunk.

Köszönöm a lehetőséget a XXI. Század Kiadónak!

Értékelésem: 4 / 5




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése