10/16/2023

Sarah Adams: Ha Rómában jársz

Megjelenés: 2023

Kiadó: XXI. század / Next21

Sorozat: Ha Rómában jársz I.

Fordította: Nagy Marietta

Oldalszám: 352

Fülszöveg:

Amelia Rose-t Rae Rose művésznéven ismerik rajongói. Kiégett, már évek óta fenn kell tartania a „pophercegnő” imázst. Ihletet merít kedvenc Audrey Hepburn filmjéből, a Római vakációból, és az éjszaka közepén autóba ül, hogy Rómába hajtson. Na jó, a Kentucky állambeli Rome-ba.

Amikor Noah Walker rátalál Ameliára a háza előtt, lerobbant autóval, rögtön közli, se ideje, se türelme problémás celebekre, így is elfoglalt. Jobb belátása ellenére megengedi a lánynak, hogy ott maradjon nála a vendégszobában – de csak ameddig megjavítják az autót, utána mehet Amelia, amerre lát.

Noah-nak lassan feltűnik, hogy a sztárallűröket félretéve milyen kedves és mókás ez a lány, aki a rivaldafényben töltött évek alatt egészen magányos lett. A fiú akarata ellenére közel kerül hozzá, és Amelia sem marad közömbös a bájos kisváros és a morcos idegenvezető iránt. De mint tudjuk, végül Audrey Hepburnnek is haza kellett utaznia Rómából.


Az elején bevallom, nehezen találtam rá a könyv ritmusára. Amelia Rose, vagy ahogyan rajongói nevezik, Rae Rose, a pophercegnő, túlságosan is instant érzelmekkel kezdi a történetet, ami egy kissé nyűglődőssé tette számomra. Azonban, amint mélyebben átadtam magam a cselekménynek, egyre inkább elragadott a történet sodrása, és nem tudtam letenni.

A történetben Amelia hirtelen híressé válik, és ezzel együtt egy olyan életre kényszerül, amit nem igazán tud kezelni. Ahhoz, hogy kiszellőztesse a fejét a nyilvánosság és a celebvilág nyomásától, elmenekül egy kisvárosba. Ám nem csak a saját, de a kisváros életét is felborítja a megjelenésével.

Noah Walker számomra azonnal szimpatikus karakter volt. Beszólásaival sokszor megmosolyogtatott, és hamar rájöttem, hogy a zord külső mögött egy rendkívül értékes belső rejlik.

"A Ha Rómában jársz" számomra a tökéletes limonádé könyv. Olvasás közben melegítette a szívemet, és izgatottan vártam Amelia és Noah kalandjainak alakulását.

Azoknak, akiknek esetleg nehezen indult az olvasás, azt mondom: ne adják fel! Én is majdnem elengedtem a kezemből az elején, de hamar rájöttem, hogy ez egy olyan történet, amelyet nem érdemes kihagyni.

Amelia és Noah története az Audrey Hepburn-filmek és Róma varázsát idézi meg, és végigkísér minket az érzelmek hullámvasútján.

Köszönöm a lehetőséget a Next21 Kiadónak!

Értékelésem: 5 / 5



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése