1/18/2017

Márciusban jön Az árulás szépsége!


A GABO SFF facebook oldalán bombaként robbant a hír: márciusban érkezik A Fennmaradottak krónikáinak 3. része: Az árulás szépsége!
Személyes kedvenceim közé tartozik a sorozat, így tűkön ülve várom a 3. részt.

Az első rész borítója rögtön megvett magának, ennyire egyedi és gyönyörű borítót nem sűrűn látok.
A második rész is hozta azt a látványvilágot, amit megszerettem. Tökéletesen illik az elsőhöz, a színek pedig csodálatosak. Öröm őket nézegetni.
Ezek után már-már nem is a történet miatt voltam a legtürelmetlenebb, hanem, hogy milyen borítót eszelnek ki a sorozat méltó lezárására.

ÍME:

A betűtípus és a stílus még mindig gyönyörű. Én egy kicsit azonban csalódtam a borítóban. Valahogy nekem nem illik a többi közé. Mindenkinek megvan, hogy milyen típusú borítókat szeret, személy szerint nem szeretem azokat a borítókat, ahol személyek szerepelnek és látszódik az arcuk. Nagyon nehéz eltalálni, hogy illeszkedjen a képzeletemben lévő képpel és ez az esetek többségében nem is szokott passzolni...most sem. Én inkább megtartottam volna az előző részek sejtelmességét. No de ízlések és pofonok :)

Nem akarok negatív lenni, természetesen nagyon örülök, hogy megjelenik az egész sorozat, besurrant a kedvenceim közé ^^ 
Ráadásul exkluzív tartalomként még a Morrighan c. kisregényt is magában foglalja, ami a Fennmaradottak krónikájának múltjából mesél el egy történetet.
Alig várom, hogy az egész történet együtt legyen a polcomon ^^
Igazán egyedi és különleges világról olvashatunk, a 3. részben pedig minden eldől:

"Lia túlélte Vendát – de a Morrighan elpusztítására törekvő gonosz erő is életben maradt, és csak a hercegnő állíthatja meg.
A közelgő háború miatt Liának nincs más választása, magára kell öltenie az Első Leány, a katona – és a vezér – szerepét. Amikor megpróbálja figyelmeztetni Morrighant, összekülönbözik Rafe-fel, és nem tudja, megbízhat-e Kadenben, aki követte őt.
A Fennmaradottak krónikájának fináléjában árulókat kell leleplezni, áldozatokat kell meghozni, és végre kell hajtani a lehetetlent, mert valamennyi királyság sorsa a tét."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése