5/02/2017

Asszociációs kihívás #2














Most sem maradtunk Asszociációs kihívás nélkül hála FairyDustnak. Tudtam, hogy még valami hiányzik, valamit még nem töltöttem ki... meg is lett, hogy mi maradt ki :)



Kb. így nézhetek ki, amikor végre találok egy igazán jó könyvet, amit nagy bátran meg is vettem és örülök, hogy nem csak egy felejthetetlen élményben lesz részem, hanem a polcom legszebb részén tudhatom majd :)


Nagyon rosszul bírom a horror filmeket. Kb 2-3 éve már nem is néztem meg egyet sem, aminek bármi köze lehet a horror kategóriához.
Könyvekben még egész jól viselem, hiába élénk a fantáziám valahogy másabb. Inkább olvasni szoktam ebben a témában, de ha egy-egy ütős történettel találkozok, nagyjából ez a reakcióm, amint besötétedik :D Bár alapból is félek a sötéttől :D


Amikor már nagyon nem érdekel egy könyv, de még próbálok figyelni és lehetőleg nem elaludni.
Ilyenkor általában vagy 5-6-szor kell elolvassak egy-egy mondatot, hogy biztos fel is fogjam, ne csak olvassam :D


Én és bármilyen ennivaló :D
Ha kajáról van szó, nagyon irigy vagyok :D Nem szívesen adok abból, amit eszek...nagyon kell szeretnem az illetőt, hogy ez megváltozzon :D Imádok enni így ragaszkodok az ennivalómhoz :D


...amikor nem valószínű, hogy kiadják az egyik kedvenc sorozatom többi részét lsd. Csontszüret...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése