5/07/2017

Mini-Könyvklub 7


Május 1-én elindult a 7. Mini-Könyvklub, Vegazus jóvoltából. Idén éppen időben találkoztam Vegazus bejegyzésével, így én is jelentkeztem és most már májustól-augusztusig hozom majd a klubhoz kapcsolódó bejegyzéseket (is).

Idén a klub témája a Fantasy lesz, ami közel áll hozzám, így nem volt kérdés, hogy jelentkezem-e. 
Májustól- augusztusig fogunk fantasy témában olvasni. Az első három hónapban 3 meghatározott könyvet olvas mindenki, amire előzetesen lehetett szavazni. A szavazásra bocsátott 10 könyv is nagyon jó volt, - alig tudtam választani - de végül a kialakult "kötelező" három is jól sikerült:

Május:

"Borbíró ​Borbála a magyarországi Vámpírkutató Intézet alkalmazottja, bakancsos tudós és magánéleti szerencsétlenség, akinek a munkája a mindene – ám amikor hatalomra kerül az Emberfeletti Összefogás Pártja, az intézet az élőholtak megnövekedett politikai befolyásának köszönhetően bezárja kapuit. Mit tehet egy állástalan vámpírkutató egy olyan Magyarországon, ahol a vámpírok lassan teljes jogú állampolgárokká válnak, és ahol a háttérben köttetett szerződések különleges kiváltságokat is megadnak nekik?"

Az egyik választottam ez a mű volt, így örülök, hogy bekerült. Már régóta szemeztem a sorozattal. Sok jót olvastam róla, így kíváncsian várom nekem, hogy fog tetszeni.

Június:

"A ​többi fiatalhoz hasonlóan Quentin Coldwater sem hisz a varázslatokban egészen addig, míg egy zártkörű és titkos egyetem hallgatója nem lesz New York egy eldugott részében. S noha a tanulás évei úgy telnek, mint bárhol máshol – barátokra tesz szert, rendszeresen lerészegedik, majd idővel lefekszik valakivel, akibe beleszeret –, a titkos tudás örökre megváltoztatja őt. Kitűnően sajátítja el a modern varázstudományt, ám a szíve mélyén mindig is vágyott nagy kalandot és boldogságot nem kapja meg hozzá. Egy nap a barátaival azonban felfedeznek valami hatalmasat, ami mindent megváltoztathat."

Ehhez a műhöz már volt szerencsém, így őszintén reménykedtem, hogy ez nem lesz benne a kötelező háromban :D Nem jött össze... :D
Emlékeim szerint rossz viszonyban váltunk el...idén átolvasom, de nem hinném, hogy változni fog a viszonyunk.

Július:


"Agnyeska szereti csendes faluját a völgyben, az erdőket és a csillogó folyót. Kis világának peremén túl azonban a gonosz varázslattól sötétlő Rengeteg burjánzik, melynek árnyéka a lány életére is rávetül.
Népét egy szigorú varázsló oltalmazza a Rengeteg hatalmától, a Sárkányként ismert mágus azonban szörnyű árat követel a segítségéért: tízévente egy hajadont. Ahogy közeleg a kiválasztás ideje, Agnyeska félelme egyre nő, mert tudja, hogy legjobb barátnőjére, a szépséges és bátor Kasjára fog esni a Sárkány választása, és senki sem mentheti meg a rá váró rettenetes sorstól."

Szintén egy olyan könyv került be a kötelezőek közé, amire én is szavaztam. Ezzel is régóta szemezek, de eddig még valahogy nem mertem belefogni. Megfogott a borító, kíváncsian várom milyen történetet rejt.

Augusztus:
Szabad a vásár

Azaz, egy szabadon választott könyv lesz az augusztusi olvasnivaló. Annyi a kikötés, hogy nem olvashattam ezelőtt, megfeleljen a fantasy megjelölésnek, legalább 200 oldalas legyen, illetve ha sorozatról van szó, akkor csak a sorozat első része jöhet szóba.

Még nem gondolkoztam, hogy mi lesz a választottam. Szeretem a fantasy-t, a várólistám is tele van vele így szerintem nehéz lesz majd választanom :)

Ha valaki kedvet kapott, hogy velünk olvasson, még május 31-ig lehet jelentkezni >>itt<<. Illetve ugyanezen a linken még bővebben lehet a klubról olvasgatni.

Már elkezdtem Gaura Ágnes könyvét, alig várom, hogy megvitassuk a többiekkel ^^
Még nem vettem részt közös olvasáson, így nagyon izgatott vagyok, hogy végre frissen meg tudom beszélni az élményeim más emberkékkel. ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése