11/19/2016

Bemutatkozó :)

Sziasztok! :)


A legeslegelső bejegyzésem természetesen mi más lenne, mint egy bemutatkozás :)


Wandának hívnak, 23 éves vagyok és már legalább 6 éve (ekkor regisztráltam a moly.hu-ra :) ) becsületbeli könyvmoly.
A moly.hu-n Wandamaci néven vagyok megtalálható.


Mindig is szerettem olvasni, ami a moly tagságom után csak fokozódott. Hangulattól függően szinte bármit elolvasok, talán a krimik alkotnak egyedüli kivételt, de ha jó történetbe vannak beágyazva, bőszen nyomozok én is.


A blogomon elsősorban a könyvértékeléseimet szeretném vezetni. Azért is döntöttem a blog mellett, mert itt hosszabban is kifejthetem a véleményem, így könnyebben tudok majd egy sorozatba visszarázódni, ha újraolvasom a gondolataim. :)



Azonban nem csak könyvekről tervezek bejegyzéseket készíteni, hanem mindenről, ami éppen hatással van rám: animék, filmek, zene, a legújabb cicás kalandjaim :D 

Van egy benti cicám Öcsi, akivel mindig alkotunk valamit. Olyan, mintha az öcsém lenne, imádom <3 :) (Tudom, nagyon kreatív a névválasztás :D )
Általában, ha leülök olvasni ő is mindig csatlakozik, viszont inkább lenyúlja a könyveim és kispárnának használja őket.
Számos történetet tudnék még róla mesélni, 8 éve aktív tagja az életemnek, de a soron következő bejegyzésekben biztos vagyok benne, hogy sűrűn vissza fog köszönni :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése