2/22/2017

Valentin napi booktag

Egy újabb BookTaggel jelentkezem. Ezúttal köszönöm a kihívást brygusznak ^^

A Valentin nap - szerintem, mint sokunknak- nem tartozik a kedvenceim közé. Viszont, ha párkapcsolatban él az ember, ennek a napnak is megvan a maga szépsége :)




Valentin napi BookTag

1. Csoki – egy kedvenc RomCom

Tara Sivec Csábítások és csemegéjét még nem sikerült felülmúlnia egy könyvnek sem ebből a szempontból. Elég nehéz eltalálni azt a humort, amit értékelek és igazából megnevettet, de ennél a könyvnél rengeteget nevettem, sokszor már-már röhögtem, annyira bolondok voltak a szereplők.


2. Gyertya – egy érzelmes történet

Több szempontból is érzelmes történet. Szép a főszereplők között kialakuló kapcsolat, szép az igaz barátság szemléltetése illetve kiválóan előtérbe kerülnek az egyénben lejátszódó érzelmek.
Különösen szerettem,hogy lassan alakultak ki az érzelmi szálak. Meg kellett dolgozni a kapcsolatért, nem egyik percről a másikra halálosan szerelmes midenki.


3. Utazás – egy kedvenc utazós könyv

Nagyon szeretem Dan Brown könyveit. Elolvasásuk után mindig többnek érzem magam, úgy érzem, hogy tanultam valamit. Az Inferno is nagyon izgalmas volt és számtalan helyre elkalauzolt olvasás közben.

4. Koncert jegyek – egy kedvenc rocksztár románc

Még én is meglepődtem, hogy ide nem tudok megemlíteni egy történetet sem. Valahogy eddig kimaradtak az olvasmányaim közül :D

5. Édességek – a legédesebb páros

Érdekes volt az egész történet, ebből kifolyólag a páros sem volt éppen egyszerű eset. Tűz és a víz, senki nem gondolná, hogy képesek együttélni anélkül, hogy megölnék egymást. Pont ez tetszett benne, nem igazán szeretem a nyáltengerben tocsogó könyveket, viszont én is el tudok olvadni egy-egy szép szerelmi történettől.
A párosuk köré kialakított cirkuszi történet - a vad kozák és az ártatlan apáca lány- nagyon tetszett, és illett is hozzájuk.

6. Rózsa – egy kedvenc páros, néhány tüskével

Simon és Meggie egy igazán szerethető páros. Érezni, hogy működik közöttük a kémia, mégis még távolságtartóak, próbálják kipuhatolni a másik személyiségét, gondolatait. Nem kell félteni egyikőjüket sem, simán beszólnak a másiknak, Meggie különösen szereti Simont cukkolni, üdítő ilyen párosokról olvasni.

7. Fehérnemű – kedvenc szexi románc

Akárki, akármit mondjon engem rögtön megvett magának az egész sorozat. Az első ilyen jellegű könyv volt, amit olvastam, de nem az utolsó. Elindította a cunamit :D

8. Fotóalbum – egy kedvenc „második esély” könyv

Sajnos ide sem tudok érdemleges jelöltet hozni :/ :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése