8/22/2017

Instagram kihívások #1













Valahogy még nem éreztem szükségét a blogos instagram profil elkészítésének, így a személyes profilomon posztolok könyvekről, onnan követem a kedvenc molyos figyeltjeim is, így egy pár könyves kihívás elért hozzám is :)
Mivel a személyes profilom túlnyomóan nem könyves érdeklődésű személyek követik, úgy gondoltam. hogy 3 kihívásonként bemutatom itt is a kihívásokat és a könyveimről készült képeket is :)
Az első kihívást Rétától kaptam, ami az #addictedseries book tag volt.
Ennek lényege, hogy egy képbe besűrítve kellett megmutatnom a kedvenc sorozatom
Nalini Singh: Angyali vadász sorozata lett a választottam


A 2. a #greybooks tag volt, amire Arwen hívott ki.
Ebben a szürke borítós könyveimet kellett levadásznom a polcomról. Már annyit nézegettem a borítókat, hogy a végére nem tudtam eldönteni mi kék, zöldes-kék vagy szürke :D  Inkább megelégedtem ennyivel és nem magyaráztam bele a többibe, hogy szürke.


A harmadikra pedig szintén Réta hívott ki. Ez a #bookswithl tag volt, aminél az L betűvel kezdődő könyveket kaptam lencsevégre.
Szegények nincsenek még valami sokan, gondolkodtam rajta, hogy a A lány éjfélkort is beleteszem, de nem volt szabad, nem csalok :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése