10/25/2017

Top 5 Wednesday #23


Október utolsó témája még mindig a borzongásról szól, azonban itt is csalnom kell egy picit, de remélem tetszeni fog ez a megoldás is.

A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Nem horror témájú könyvek, amik a frászt hozták rám

Mivel ezt már a hónap elején megírtam ebben T5W rovatban, ezért inkább nem ismételném magam, hanem úgy döntöttem, hogy elhozok 5 hátborzongató borítót, amelyektől teljesen kirázott a hideg.





Képek forrása: pinterest.com

További bejegyzések a mai témában:
- Judy
- Vicky
- Arwen
- Réta
- Dora_Elizabeth
- Dorka





1 megjegyzés:

Réta írta...

Banyek, ezek tényleg nagyon félelmetesek!

Megjegyzés küldése