2/05/2022

Helen Hoang: Amit a szív diktál

Eredeti megjelenés éve: 2021

Megjelenés: 2021

Kiadó: Álomgyár

Megvásárolható: Álomgyár

Sorozat: A szerelem egyenlete III.

Fordította: Farkas Sylvia

Oldalszám: 384

Fülszöveg:

"Anna ​Sun hegedűművész egy felkapott YouTube-videónak köszönhetően egyszeriben ismert és sikeres zenésszé válik, ő azonban kiégettnek és tehetetlennek érzi magát, mert akárhogy is igyekszik, azt a kivételes pillanatot sehogy sem sikerül megismételnie. Ráadásul a barátja bejelenti, hogy nyitott kapcsolatra vágyik. A megsebzett és dühös lány úgy dönt, hogy ő is beleveti magát az életbe. Azt tervezi, egyéjszakás kalandokkal fog bosszút állni, s minél elfogadhatatlanabbnak tűnik a partner, annál édesebb a revans.
A tetoválásokkal borított motoros, Quan Diep tökéletesnek tűnik a játékhoz, ám hamar kiderül, hogy Quannal lenni sokkal többet jelent szimpla szexnél. Amikor aztán tragédia történik a családjában, Anna hirtelen olyan szerepbe kényszerül, amelyre teljesen alkalmatlan; az elvárások és a terhek pedig egyre inkább maguk alá temetik. Anna és Quan egyre mélyebben érez egymás iránt, és küzdeni akarnak a szerelmükért, először azonban meg kell tanulniuk, miképpen álljanak ki saját magukért."

Most februárban elindult az Álomgyár Könyvklub, ahol hónapról hónapra nemcsak, hogy kiválaszthatjuk a közös könyvünket, hanem a hónap végén élő Facebook kibeszélő keretében megbeszéljük ki, milyen élményekkel gazdagodott.

Ráadásul abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy az élő kibeszélőben én lehetek Livi beszélgetőpartnere, így nemcsak itt, hanem élőben is beszélgethetek veletek a könyvről.

Itt tudtok csatlakozni hozzánk, illetve értesítést is kaptok majd az élő esemény előtt:

Az első könyvklubban az Amit a szív diktál című könyvre érkezett a legtöbb szavazat, így ez a könyv lett a kiválasztott februárban.

Egy sorozat harmadik részéről van szó, így eleinte megrémültem, hogy semmit nem fogok érteni. Szerencsére azonban teljesen jól megállta a helyét egy önálló kötetként is, nem hiányoltam, hogy nem olvastam az előző részeket.
Az idei év nagy pozitív meglepetése volt. Egy egyszerű, limonádé könyvre számítottam, nem gondoltam, hogy túl sok mélységet fogok megtapasztalni olvasás közben, ennél nagyobbat viszont nem is tévedhettem volna.
Számos komoly téma megjelenik a történetben, mint például az autizmus, súlyos betegségből való felépülés és ennek elfogadása, önelfogadás, szociális nehézségek és még sorolhatnám.

Anna nehezen találja a közös hangot az emberekkel ezért mindenkivel úgy viselkedik, amit az adott illető elvár. Ebbe egyre jobban belefárad és még inkább kezdi elveszíteni önmagát. Majd egy furcsa véletlennek köszönhetően elkezdenek chatelni Q-val, aki mindent megváltoztat.

Ez a könyv a színtiszta szeretet. Megint hitet adott, hogy de bizony ilyen létezik és ez az igazi szeretet. Anna is és Q is elfogadták egymást olyannak, amilyenek. Próbálták megérteni milyen nehézségekkel küzd a másik, nem legyintettek, hanem komolyan vették, ha a másik számára valami nehézséget okozott és igyekeztek közösen feloldani azt. Voltak részek, ahol sírtam, nevettem vagy vártam a végkifejletet. Kész hullámvasút, de megérte, ugyanis csodaszép dolognak lehettem szemtanúja. Sokszor számomra túl szókimondó volt, de ez mellékes 😅

Minden romantikus léleknek kötelező olvasmány, Q egy kincs. Egy ültő helyemben kiolvastam.

Értékelésem: 4,5 / 5

Kedvenc idézetek:

"Nem járhatok mindig mindenkinek a kedvében, nem lehet velem mindig mindenki elégedett, hiszen már az is kihívás, hogy én elégedett legyek saját magammal."
"Arra kell összpontosítanom, hogy kiadjak magamból mindent, ami bennem van, nem pedig azt, amit mások követelnek."
"Mennyi igaz abból, amit az emberek mondanak, és mennyi benne az illem?"



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése