3/19/2017

Asszociációs kihívás


Egy nagyon egyedi és ötletes "játékra" hívott meg FairyDust, a Missreaders blog tulaja. A meghívást ezúton is köszönöm! :)
A kihívás lényege, hogy FairyDust minden hónapban egyszer megad 5 gif képet és ezekhez kell könyveket vagy szereplőket társítani,vagy ami éppen beugrik a kép láttán, pár soros indoklással.
Nos lássuk :)



Akár magamat látnám :D Szörnyű béna tudok lenni én is :D
Könyvszereplők közül, aki először beugrott: Minerva Dobbs, Jennifer Crusie: Fogadj rám c. könyvéből.
Emlékszem, hogy sokat nevettem a történeten és főleg Min volt az oka. Igazán szerethető, emberien béna karakter, akit pont a tökéletlenségéért lehet szeretni.


Juuj Odaát *.*
Ehhez a gifhez elég friss élményemet tudok kapcsolni.
Melissa Grey: A lány éjfélkor
Hát rendesen megszenvedtem vele. Sűrűn eljátszottam a gondolattal, hogy becsukom a fenébe és olvasok mást. Eddig 2017 legnagyobb csalódásának tűnik, de hosszú még az év, nem szeretném elkiabálni :D


Megint Odaát *.*
Alison Weir: Lady Jane
A gif tökéletes! Elolvastam és meghúztam a vállam, hogy "hát jó, most már ezt is olvastam"
A nagy részét untam, de voltak benne érdekes információk így csendes belenyugvással fogadtam, hogy nem lett életem könyve. Egynek elment.


A kötelező olvasmányok jutottak először eszembe. Hiába vagyok könyvmoly, elég keveset olvastam el belőlük. Az olvasottak többségén muszájból átverekedtem magam, de még egyszer nem szívesen tenném.


Drew-Emma Chase: Behálózva
Én azt a fickót nem tudtam elviselni. Olyan szinten irritált, hogy simán repülhetne ő is.
Sem a humorérzékét, sem a nőkről alkotott gondolatait nem tudtam értékelni. Még most is felhúz :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése