3/06/2017

7 főbűn BookTag


Köszönöm a kihívást @NagyDorkának  az Anya olvas blog egyik bloggerinájának!

 1. Kapzsiság 
– Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?
A legolcsóbb könyvem Amande Stevens: Örök kísértés c. könyve. Igazából mindhárom könyv, mivel 299-ért sikerült megvennem őket egy akcióban, vétek lett volna kihagyni.
Tartottam tőle, hogy nem fog tetszeni, de hatalmas kellemes csalódás ért. Szerintem nagyon jó történet.
A legdrágább könyvem... hirtelen nem tudok kiemelkedően drágát mondani. A könyvek amúgy is elég drágák.
Ami nem volt a legjobb vásár az, Elizabeth Chandler: Akit egy angyal megcsókolt, Angyali szerelem sorozata. Nagyon vékony könyvek, igaz a borító csodaszép, azért is bolondított magába a sorozat, de körülbelül a 4 kötet adna ki egy rendes méretű könyvet. Darabját anno 2000-ért vettem és tényleg elég vékonykák.

2. Harag
– Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?
Ez nehéz kérdés. Általában valakit vagy szeretek vagy nem, ritkán szokott másként lenni.
Viszont Stephen Kinggel sokszor bajban vagyok. Különösen kedvelem a műveit, viszont találkoztam már olyan könyvével is, aminél nagyon szenvedtem. Szerintem rá jellemző a kettősség. Vannak, az igazán Kinges művei, és vannak, amik unalmasra sikerülnek.
Például az Az I-II vagy a Joyland végére nehezen jutottam el, számomra unalmas volt. Viszont a Tortúra vagy a Ragyogás olvasásánál majd'  lerágtam mind a tíz körmöm.

3. Falánkság
– Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?

Eddig nem igazán olvastam újra könyveket, de ez úgy érzem meg fog változni.
A kedvenceimet mindképpen újra fogom olvasni. Így Nalini Singh Angyali vadász sorozatát vagy akár a Trónok harcát is,ha kicsit megkopik majd az emlékezetemben.

4. Lustaság
– Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

A legfrissebb példá George R. R. Martin Kardok vihara c. könyve.
Elég termetes példány és az elejével egy kicsit megszenvedtem. A második felétől már pörögtek az oldalak, de az első fele majd' 2 hónapomba telt.

5. Hiúság
– Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Dan Brown könyveit szoktam emlegetni :D Mindig okosodok egy-egy könyve által, így szeretek róla beszélni, hátha mást is érdekel.

6. Bujaság
– Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?

Nagyon szeretem, ha egy férfi karakter titokzatos, intelligens, már-már megközelíthetetlen és magabiztos. Azonnal levesz a lábamról.

7. Irigység
– Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Most a születésnapomra szemeltem ki Nalini Singh Angyli vadász sorozatának 6. részét és a Fennmaradottak krónikáinak befejező részét.

Kihívottjaim:

  1. @Gorkie az Olvasó körútról
  2. @Törpillaa
  3. és @brygusz az Egy olvasó lány naplója blog szerkesztője



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése