5/23/2017

Ship It or Rip It

















Ismét egy melósabb BookTag-el érkeztem Gothic01,a GoodbyeAgony bloggerinájának köszönhetően!
Nem felejtettem el, csak mindig húztam halasztottam :P
Ma kerítőt fogok játszani, egyelőre még fogalmam sincs hány álompárral leszünk gazdagabbak a bejegyzés végéig :D


A teendő ismét hasonló, mint a Dönts okosan BookTagnél csak itt mi dönthetjük el, hogy hány fordulót szeretnénk. Én maradtam az energiatakarékos verziónál és 10 párost szedtem össze.
Így 10-10 cetlit két külön tálkába pakoltam és húztam egyet - egyet. Ezután a kialakult párokról nekünk kell eldönteni, hogy szerintünk összeillenének-e (Ship) vagy nem (Rip).
Íme nálam, hogy alakultak a párosok:

  1. Robert Langdon (Inferno) – Meggie Corbyn (Vörös betűkkel
    Hát ez egy nagyon érdekes páros lett. Temperamentumban még össze is illenének, de azért elég nagy lenne a korkülönbség, így elnézést Langdon professzor, de ehhez a pároshoz inkább nem járulok hozzá.

  2. Chaol Westfall (Üvegtrón) – Hisztis Myrtle (Harry Potter)
    Úgy látszik nem jó Cupido lennék, lehet hamar kettétörnék a kis íjamat :D
    Chaol nagyon szimpatikus szereplő, mindvégig őt kedveltem a legjobban az Üvegtrónból, így nem szúrok ki vele, Hisztis Myrtle lássuk be nem egy egyszerű eset...

  3. Magnus Bane (Az angyal) – Cersei Lannister (Trónok Harca)
    Szinte ugyanaz a helyzet, mint a második körben...nem hinném, hogy Magnus érdeklődne Cersei iránt :D De még véletlenül sem szeretnék kiszúrni vele, nehéz ezt a nőszemélyt is elviselni.

  4. Peeta Mellark ( Éhezők Viadala) – Allison Sekemoto (Halhatalanság szabályai)
    Na, kezd felcsillani a remény :D
    Ők szerintem jó párost alkotnának. Allison is hasonló személyiség, mint Katniss. Vigyázna Peetara. Amúgy is a szőke jófiúk a mindene, szóval tökéletes páros lennének.

  5. Mr. Grey (A szürke ötven árnyalata)-  Borbíró Bori ( Vámpírok múzsája)
    Ezt a párost nagyon szívesen megnézném :D Pattogatott kukorica és indulhat a műsor :D
    Mindketten elég erős karakterek és nem hagyják a maguk igazát. Emellé még társulna Bori stílusa.  Nem tudom mit reagálna Mr. Grey :'D

  6. Simon Wolfgard (Vörös betűkkel)- Sky (Lélektársak)
    Sky maximum a vacsorája lehetne Simonnak :D Szerintem már a korkülönbség is vészes, de a személyiségek közötti különbségek is áthidalhatatlanok. Oké, hogy Sky megszelídítette Zedet...nade az teljesen más, mint egy vad farkas... :D
    Nem, nem, nem,, vagy vacsora lesz Skyból. :D

  7. George Weasley (Harry Potter) – Rachel Watson ( Lány a vonaton)
    Úgy érzem sikerült az összes unszimpatikus nőt beválogatnom :D
    George is a kedvenceim közé tartozott nincs szüksége egy alkoholista nőszemélyre.

  8. Lucien (Tüskék és rózsák udvara) – Sansa Stark (Trónok Harca)
    Felnyerítettem, amikor kihúztam :D Nem túl reális páros már megint.
    Sansa gynegéd lelkének nem való Lucien. Nem kimondottan az az udvarias lovag alkat :D

  9. Ambrose Young (Arctalan szerelem) – Tarth-i Brienne (Trónok Harca)
    Na erre mondom azt, hogy nincsenek véletlenek. Mindketten szégyellik a kinézetüket, lehet nem első látásra lenne szerelem, hanem valami sokkal mélyebb alakulna ki.
    Én támogatnám ezt a párost.

  10. Jaime Lannister (Trónok Harca) – Lousia Clark (Mielőtt megismertelek)
    Háát nem tudom...
    Lou nem egy Cersei... Szerintem nem felelne meg Jaimenek bár, ha adnának egymásnak egy esélyt még alkothatnának egy jó párost.
Hát végülis 4 párost összehoztam a 10-ből, annyira nem is rossz :D Menet közben rosszabbra számítottam.

A kihívottam:
- Arwen5 A penchant for fantasy blogról

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése