10/03/2017

OMG This Song Book Tag


Dübörög a Projekthét és meg is hoztam a 2. bejegyzést. Sokáig keresgéltem, hogy milyen bejegyzéseket hozzak, így bukkantam rá Kate OMG This Song Book Tagjére. A videó eredetileg angol, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt elhoznom a blogomra is.
A Projekthét ötletgazdája és vezetője Virág, a Never Let Me Go blog bloggerinája. A kezdeményezéshez több blogger is csatlakozott és egy nagy csapatként, ezen a héten egy téma köré építve hozzuk a bejegyzéseket. A bejegyzéseknél csak a képzeletünk szab határt, mindenki olyan ötlettel rukkol elő, amilyennel szeretne. A fejléckép egységes és lesz egy közös Book Tag is, ami a résztvevők kérdéseiből fog állni és a héten mindenki ki fogja tölteni.

A résztvevőket Sol, a Könyvvadászok blog egyik bloggerének zseniális munkájának köszönhetően egy különleges formában lehet megtekinteni majd a bejegyzések végén egy kis extrával karöltve ;)

1. MY JAM:
Egy szám, amit minden alkalommal végighallgatsz, ha meghallod, nem számít milyen régi vagy hányszor halottad már / Egy könyv, amit soha nem unsz meg
Igen, igen, tudom....de én még mindig imádom a Despacitot :D Ha mondjuk vezetek és megszólal a rádióban, feltekerem és együtt ordítom a refrént...igen a többit még mindig nem tudom, de imádom :D:D

Könyvből pedig Nalini Angyali vadász sorozatával nem tudok betelni.

2. THROWBACK
Egy szám, ami életed legkínosabb időszakára emlékeztet / Egy könyv, ami ugyanerre az időszakra emlékeztet ( vagy egy könyv, ami már nem tetszene annyira, mint régen) 
Blink 182- First Date
Ekkoriban kezdtem belemenni lázadó koromba...utólag visszanézve már nagyon vicces szetteket szedtem magamra :DD

Régen nagyon szerettem, de azt hiszem nem csak ebből, de alapból a VP könyvekből kinttem. Sajnos már nem nyújtják azt az élményt, mint régen :(

3. REPLAY
Egy szám, amit mostanában rongyosra hallgatsz / Aktuális kedvenc könyved
Dua Lipa- New Rules
Már rongyosra hallgattam. Valamiért nagyon megfogott.

Nemrég avattam kedvenccé, féltem tőle, de teljesen elvarázsolt. Imádtam minden sorát, még a kiegészítő köteteket is egymás után olvastam és alig várom a folytatást.

4. GETS ME
Ez a szám ÉN vagyok / Ez a könyv olyan, mint én
Ez a kedvenc zeném, már régóta nem tudja semmi letaszítani a trónról.

Könyvet nem tudok mondani.

5. WUT
Fura, de tetszett?
Egy különleges könyv, ami mély benyomást tett rád
Elmebeteg könyv, mégis végig lekötött és seperc alatt átszaladtam rajta.

6. LET'S GO
A legjobb pörgős szám (akár edzéshez) / Egy könyv, ami inspirált
Five Finger Death Punch- Lift Me Up

Megint a Harag&hajnalt említeném. Sikeresen kirángatott az olvasási válságomból és újra motivált lettem, hogy új könyvekbe vágjak bele.

7. CHILL
Kedvenc relax szám / Egy könyv, amivel szívesen bekuckóznál egy esős napon

Mindenképp valamilyen cuki, romantikus könyvet vennék magamhoz és ahogy ebbe belegondoltam egyből ez a könyv jutott az eszembe :)

8. ADDICTING
Guilty Pleasure szám/ könyv - Megmaradt benned, pedig nem is annyira jó
Annyira nem tetszett, elsőre szinte semennyire, mégis annyira felkapták, mindenhol ezt hallom, így sűrűn jár a fejemben és megszerettem.

Többet vártam és csalódtam a könyvben,mégis befészkelte magát a fejembe. Annyira bizarr volt, hogy tisztán emlékszek rá, pedig azóta elolvastam már pár könyvet, mégis ez a történet tisztábban van meg a fejemben.

9. NOSTALGIA
Egy dal, ami kellemes emlékeket ébreszt benned / Egy könyv, amit ezer éve olvastál, de szép emlékek jutnak az eszedbe
Erre a zenére angol keringőztünk a szalagavatónkon és nagyon szép emlék maradt :)Amint meghallom egyből eszembe jut. Még a koreográfiát is majdnem végig tudom :D

Szerintem ez a könyv szerettette meg velem az olvasást. Nagyon élveztem olvasni és mindig mosolygok ezért, ha ránézek :)

A kihívottjaim pedig a Projekthetesek! Srácok, ha van kedvetek, töltsétek ki ti is! :)


#01

Virág

-

Never Let Me Go

#02

Annie

-

Lap lap után

#03

Réta

-

HaBár, a könyves kocsma

#04

Ashley Redwood

-

Fleur de Livre

#05

Neverhood

-

Neverhood's Diary

#06

K. A. Hikari

-

Írásaim Tárháza

#07

Dorka

-

Anya olvas

#08

Wandamaci

-

Wandamaci (könyv)birodalma

#09

Gothic

-

Goodbye Agony

#10

Sára

-

Metaforaszennyezés

#11

Csokitorta

-

Varázstinta

#12

Barby Malik

-

Kitablar

#13

Molly

-

Coffee and Manga

#14

Perpetua feat. Indie

-

Könyvjelző

#15

Kovkira

-

Miss Library

#16

Sol

-

Könyvvadászok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése