3/03/2018

10 dolog, amit csak könyvmolyok érthetnek


Már régen hoztam új bejegyzést ebbe a rovatomba, így ma elérkezettnek láttam az időt, hogy egy kicsit életre keltsem. 
Összeszedtem 10 dolgot, amit csak a könyvmolyok érthetnek. Én nagyon jól szórakoztam, amíg összeszedtem a képeket, és rendesen magamra ismertem. Kíváncsi vagyok, ti hogy lesztek vele :) 
Ki melyiknél ismert magára a legjobban? :)


1.


" Amikor meglátod, hogy valaki a kedvenc könyvedet olvassa:
- Te! Kedvellek!"

2.


"Amikor egy karakter halála annyira váratlan és hirtelen, hogy többször újra kell olvasnod és utána csak így ülsz..."

3.


"Ne zavarj egy olvasót! Súlyos sérülés vagy halál veszélye áll fenn"

4.


" Olvasás során nem a karakterek kinézetébe leszünk szerelmesek. A szavaikba, a gondolataikba, a szívükbe leszünk szerelmesek. A lelkükbe szeretünk bele."

5. 


"Amikor új könyvet veszel..."

6.


7.


"Amiket a szabadidőmben csinálok:
- könyveket olvasok
- könyveket veszek
- könyveket keresek
- könyértékeléseket írok
- könyveket szagolgatok
- a könyveimet rendezgetem"

8.


"A kedvenc játékom: hány fejezetet tudok elolvasni egy éjszaka alatt"

9.


"Ha a könyvek sötétben világító tintával lennének nyomtatva, az élet sokkal egyszerűbb lenne"


10.


"Az olvasó nem látja a karaktereket inkább érzi őket"


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése