6/28/2017

TOP 5 Wednesday #9















Ismét elérkezett a szerda, így újabb T5W témával jelentkezem. Így visszatekintve erre a hónapra, úgy érzem most voltak terítéken a legnehezebb témák olyannyira, hogy egy ki is fogott rajtam.
A mai téma sem a könnyűek közé tartozik, ismét a szerelmes pároké a főszerep, remélem nem fognak ki rajtam.

A T5W bejegyzés sorozatot NagyDorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
Gyűlölettől a szerelemig
Most azokat a kedvenc párosaimat kell összeszednem, akik eleinte nem igazán kedvelték egymást, beszólogattak a másiknak vagy akár nyíltan kimutatták unszimpátiájukat de végül mégis szerelemmé alakultak át az érzések.

1. Mackayla Lane & Jericho Barrons (Keserű ébredés)
Az egyik kedvenc sorozatom és ehhez nagyban hozzájárult ez a páros.
Szerettem, ahogy állandóan osztották egymást és Mac sosem egyezett Barronsal. Ezek a párbeszédek mindig megnevettettek.
Alapjáraton inkább ezt a típusú kapcsolatot kedvelem, mint a nagy rózsaszín cukormázzal kezdődőeket.

2. Katy & Daemon (Obszidián)
Daemon a tipikus rosszfiú, akit én is hol utáltam hol szerettem. Katyvel, ahogy illik, szinte végig nyírták egymást,de mégis vicces helyzetek születtek belőle. Én nagyon jót tudok szórakozni egy-egy beszólogatós párbeszéden.

3. Lachlain & Emma (Vámpíréhség)
Adott egy vérfarkas, akinek ősellenségei a vámpírok és adott egy vámpír, akit elrabol egy vérfarkas. Már első hallásra is love-story :D
Itt szó szerint gyűlöletből alakult ki a szerelem. Kresley Cole nagyon jól vezette a szálakat.

4. Minerva Dobbs & Calvin Morrisey (Fogadj rám)
Minerva ex-barátja fogadást köt Calvinnal, aki a tipikus nőfaló hírében áll és eddig még nem volt olyan, hogy ne tudott volna felszedni valakit. Minerva véletlenül meghallotta mit tervelt ki ex-barátja és belemegy a játékba ugyanis neki is megvannak a maga hátsó szándékai.
Na ebből az idilli helyzetből bontakozott ki a szerelmük. Ezen a történeten nevettem a legtöbbet és itt kivételesen Minerva volt, akit a legjobban megkedveltem.

5. Alex Markov & Daisy (Angyali csók)
Daisy a felsőtízezer apuci kicsi lánya, akinek életvitelét az apja megelégeli és odaígéri a kezét Alex Markov vándorcirkusz igazgatónak.
"Alex ​Markov és Daisy olyanok, mint a tűz és a víz. Alex mogorva, (természetesen) jóképű és igazán modortalan azokkal a nőkkel, akiket nem tart többre haszontalan, pénzleső piócáknál."
Hát nem idilli már megint? :D
Hadd ne mondjam, hogy ki nem állhatják egymást mégis ahogy közösen oldják meg a nehézségeket, egyre jobban felszínre kerül mindkettejük rejtett személyisége, amibe a másik könnyedén beleszeretett.

A végére már nem is volt olyan nehéz, mint ahogy elsőre gondoltam. Szeretem az ilyen jellegű kapcsolatokat, így ahogy átnéztem az olvasmánylistám sorban ugrottak be a jobbnál-jobb jelenetek :)

További bejegyzések a mai témához:
- Dorka
- Berta
- Juli

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése