1/22/2019

Top 5 Wednesday #29



Már ezer éve nem jelentkeztem T5W bejegyzéssel. Valahogy nem fogtak meg a témák, nem éreztem, hogy elárasztanak az ötletek, ismételgetni meg nem akartam magam. Ettől függetlenül mindig figyeltem az eseményeket és most ismét eljött az én pillanatom.
Igaz ebben a hónapban is csak a 4. téma tudta felkelteni az érdeklődésem, de ebben már látok fantáziát :)


A T5W bejegyzés sorozatot Dorkának és Rétának köszönhetően indítottam el a blogomon. Ők már aktívan tevékenykedtek és hétről hétre hozták a tematizált bejegyzéseket és bizony feltűnt, hogy milyen jó témák jönnek hétről-hétre így gondoltam belevágok.
Később utánanéztem és megtaláltam a Goodreads csoportot, ahonnan tulajdonképpen elindult az egész. A Goodreads csoportban szerdai napokra lebontva, minden hónapban fel vannak tüntetve az adott témák és ezekhez kapcsolódóan ki kell választanunk az általunk legjobbnak ítélt Top 5 könyvet.

A mai téma:
A TBR listám gyöngyszemei
TBR= to be read
(Azok a könyvek, amelyeket el szeretnék olvasni a közeljövőben.)
Ma bemutatom az első 5 könyvet, amit már nagyon olvasnék :D

1. Sarah J. Maas: Szárnyak és pusztulás udvara

Már meg is rendeltem :'DD Épp a héten érkezik hozzám, eddig bírtam :D
Nincs rá szó, hogy mennyire várom ezt a könyvet. A Köd és harag udvara olyan olvasási válságba taszított, hogy szerintem azóta is érzem az utóhatását. Mióta letettem, tűkön ülve várom a folytatást :D Végre itt van. Eszméletlenül kíváncsi vagyok mi lesz és természetesen alig várom, hogy újra olvassak Rhysről ^^
A borító meg valami gyönyörű. Annyira megérte a módosításokra várni, nekem sokkal-sokkal jobban tetszik ez a verzió. Köszi KMK! :)

2. Sarah J. Maas: Árnyak királynője

Ő is a héten érkezik, most SJM-es névnapom lesz ^^ :D
Az Üvegtrónt imádtam, viszont a következő részekkel nem voltam megelégedve, ezért is hagytam abba egy időre a sorozatot. Most újra esélyt akarok neki adni, remélem, hogy végre visszakapom azt az élményt, amibe az Üvegtrónban már beleszerettem.
A borító is nagyon tetszik, már elképzeltem, hogy mennyire szépek lesznek az SJM könyveim egymás mellett. ^^

3-4. Leigh Bardugo: Hat varjú / Holly Black: Kegyetlen herceg

Mindkét könyvről ugyanazt tudom elmondani. Mindkettő érdekel, már sűrűn szemeztem velük, angolul is, most megjelentek magyarul is, így újra elgondolkodtam, de ott a de.
A borító mindig megvesz, de valamiért mégis tartok tőlük. Félek, hogy túl YA, mert azokkal egyre jobban hadilábon állok. Viszont kíváncsi vagyok mindkettőre, biztos, hogy addig fogja piszkálni a  csőröm, amíg el nem olvasom :D

5. Kavagucsi Tosikadzu: Mielőtt a kávé kihűl

Sokáig nem is tudtam a könyv létezéséről, majd egyre több figyeltem kezdte el olvasni a molyon. Egy ideig még ezekután sem érdekelt, aztán egyszer mégis elolvastam a fülszövegét, mert el nem tudtam képzelni mitől lett ennyire hypolt könyv.... és meglepődtem. Nagyon érdekes történetetnek ígérkezik, egyébként is szeretem a japán írók műveit, van bennük valami különleges, így nagyon szeretnék idén sort keríteni rá.

További T5W résztvevők:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése