6/05/2019

Nyári könyvolvasó maraton



2019. június 01-től 2019. augusztus 31. 23:59 kerül megrendezésre a Nyári Könyvolvasó Maraton.
A Maraton célja, hogy minél többet olvassunk a megadott időszakban és egy kicsit versenyezzünk a többiekkel, ugyanis a legtöbbet teljesítők nyereményekben részesülnek, ámbár már magáért az élményért és a közösségért is megéri csatlakozni.


A játék a balatongyöröki Bertha Bulcsu Művelődési Ház és Könyvtár szervezésében indult útjára és toborozza a lelkes olvasókat.
Az olvasásokba nem számítanak bele a mangák, képregények, hangoskönyvek, de ezeken kívül bármilyen olvasmány beszámítható, akár idegen nyelven is hozhatunk könyveket.
Ha van moly.hu profilod egy polcon is vezetgetheted az olvasmányaidat, de egy Microsoft Word, vagy Excel táblában is lehet gyűjtögetni.
A listákat, polcokat e-mailben a konyvtar@balatongyorok.hu, vagy Facebookon, de akár személyesen is le lehet adni a balatongyöröki könyvtárban.

Annak érdekében, hogy még izgalmasabb legyen a játék, bónuszkönyvek elolvasására is van lehetőség, amelyek duplán számítanak. Ezekből maximum 5-öt lehet beszámolni.
A teljesítéseket szeptember 16-ig lehet beküldeni.



Ha Te is szeretnél részt venni egy nagy nyári játékban, vagy ha kíváncsi vagy hány oldal gyűlik össze nyár végére és összevetnéd a többiek eredményével, itt tudsz regisztrálni, így e-mailben is értesülsz majd a történésekről.

Moly tagoknak Niita létrehozott egy zónát, ahol egymással is tudunk kommunikálni és folyamatosan értesülünk az eseményekről.

Személy szerint már akkor borzasztóan irigy voltam, amikor megláttam a kiírást, nem is gondoltam, hogy az ország bármely részéről lehet jelentkezni, így ahogy tegnap megtudtam, már jelentkeztem is és elképesztően lelkes vagyok. Biztos vagyok benne, hogy motiválni fog a nyár során, így magamnak 3000-5000 oldalt tűztem ki célul, kíváncsi vagyok mennyi fog összejönni :)
Örülök, hogy a zónában is megismerhetem a többieket, láthatom aktuálisan ki-mit olvas, összességében tényleg nagyon izgatott vagyok. :) Ez lesz az első könyvolvasó maratonom, bár mindig is szerettem volna tagja lenni egynek :)

Kezdődjön a nyár! ^^


Forrás:
Giphy.com
A képek a Könyvolvasó Maraton Facebook oldaláról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése