2/06/2021

Rebecca Ross: A királynő koronázása


Eredeti cím
: The Queen's Resistance

Eredeti megjelenés éve: 2019

Megjelenés éve: 2020

Kiadó: Maxim

Sorozat: The Queen II.

Kiadói sorozat: Dream válogatás

Fordította: Bihari György

Fülszöveg:

"Brienna ​immár a tudás mesternője, és kezdi megszokni új életét a csodás Maevana földjein az egykor kitagadott lord, David MacQuinn lányaként. Még hosszú út áll előtte, hogy megkedveltesse magát a MacQuinnekkel, mely nem egyszerű feladat, ha közben a királynő legfőbb tanácsosaként nemcsak a háza, de az egész ország érdekeit nézni kell. És akkor még ott van a sajgó vágy, melyet nap mint nap érez Cartier, valódi nevén Aodhan Morgane iránt. Aodhan igyekszik helyreállítani elbukott háza hírnevét, bár gondolatait főként a gyönyörű Brienna és csókjának édes íze köti le. Amikor azonban egy este egy koszos kisfiút talál a kastélyban, aki nem mondja meg, kicsoda, a dolgok új fordulatot vesznek. Vajon ki igazából a fiú, és mit akar Aodhantól? Eközben közeleg a kegyetlen, ledöntött uralkodócsalád, a Lannonok tárgyalása, mely után a jogos királynő, Isolde végre felülhetne a trónra. Azonban a börtönbe vetett gaz királynak, Gilroy-nak sok szövetségese van, akik bármit megtennének urukért. Briennáéknak újra össze kell fogniuk, még ha a küldetés az életükbe is kerülhet. És jobb, ha vigyáznak, ugyanis a szerelmes szívnél nincs sérülékenyebb."

A királynő felemelkedése nagyon magasra tette a lécet, így tűkön ülve vártam, hogy olvashassam a folytatást.

Sajnos azonban csalódnom kellett. Már a legeslegelső oldalakon elvesztettem az érdeklődésem. Vártam, hogy mikor változik, mikor térünk vissza az első részben megszokott hangulatra, de ez sosem jött el.

Minden a politikai helyezkedésről és az erőfitogtatásról szólt. Elkavarodtam a házak nevében, végül nem is igazán érdekelt, hogy ki milyen múltbéli sérelem miatt orrolt meg a másikra és most vajon milyen hátsó szándékkal közelít.


Néha-néha felsejlett az első részre jellemző hangulat, valamilyen érdekes részlet mondjuk a házak szokásairól, de utána ment tovább a hatalmi helyezkedés.

Egyedül a vége dobta fel valamennyire, történt egy kis akció, de ez elég kevés volt a könyv háromnegyedéhez képest.

A legvége kicsit megmelengette a lelkem, de nem tudtam száműzni, hogy mennyire csalódtam a lezárókötetben, én úgy hagytam volna az első részt, ahogy van.



Értékelésem: 3 / 5


1. kép: saját instagram

2. kép: pinterest

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése