3/18/2021

Disney Nyuszik: Ennyire szeretlek


Eredeti megjelenés:
2017

Eredeti cím: Disney Bunnies I Love You

Megjelenés: 2021

Kiadó: Manó Könyvek

Oldalszám: 32

Megvásárolható: Líra

Fülszöveg:

"Toppancs és testvérei ugyanúgy kezdik a napot, mint mindig. Lassan nyújtózkodnak, megmosakodnak, megtöltik a pocakjukat…

De ahelyett, hogy játszani ugrándoznának, ezúttal kitalálnak valamit, hogyan is mutathatnák meg az anyukájuknak, hogy mennyire szeretik. Szerintetek mit szól majd a meglepetéshez Nyuszimama?"


Imádom a meséket, a gyengéim. Olyan vagyok, mint egy nagy gyerek, de lehet, hogy rosszabb.
A Disney mesék pedig különösen fontos helyet foglalnak el a lelkemben, ezeken nőttem fel, mindemellett gyönyörűek.


Amikor megláttam ezt a könyvet, ezzel a borítóval, azonnal elolvadtam. Nagyon szerettem volna megtudni mit rejt.

Hiszem, hogy mindenkire ráférne, ha a meséket újra beengedné az életébe vagy több teret engedne nekik. Olyanok, akár egy csodálatos, színes, kedves kis ajtó, amin be lehet lépni egy bájos világba, ahol megmelengethetjük egy kicsit a lelkünk.

A borító után a tartalomban sem csalódtam. Igazi Disney. Csodálatosan színes, tele részletgazdag, hatalmas rajzokkal. Annyi mindent megmutat egy lurkónak. Erdei állatkák, virágok vagy akár a reggeli rutin. Ugyanis a Bambiból ismert nyuszik egész napját bemutatja. Reggel felkelnek, megfürdenek, megreggeliznek és Toppancs vezényletével elindul az aznapi kaland. Végig mosolyogtam, ahogy nézegettem és olvastam. Maga a történet is eszméletlenül aranyos, fontos dolgot tanít meg a kicsiknek.
Összességében én oda meg vissza vagyok a könyvtől. Csodálatosak a rajzok, pont ezért biztos, hogy nagy segítséget fog jelenteni, ha ismét elkezdem a felnőtt színezőm töltögetni. Nagyon jól megfigyelhetőek a levelek és virágok árnyalatai. Azonban ettől eltekintve, feladatát nézve is úgy gondolom, hogy tökéletes. Kevés, de nagy betűs szövegezésével, akár az olvasni tanulók dolgát is segíteni tudja, a kisebbek pedig elgyönyörködhetnek a rengeteg képben, ráadásul sok mindenről lehet beszélgetni a segítségével.

Ráadásul közeleg a húsvét, szerintem igazi klassz, hasznos húsvéti ajándék, ami megmarad egy kedves emléknek :)

Köszönöm a lehetőséget a Manó Könyveknek!

Értékelésem: 5 / 5



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése