3/07/2020

Joss Stirling: Misty

Eredeti megjelenés éve: 2014
Eredeti cím: Misty Falls

Megjelenés éve: 2015
Kiadó: Manó Könyvek
Sorozat: Lélektársak IV.
Fordította: Halmai Gergely
Oldalszám: 300

Fülszöveg:
Misty egy egyszemélyes katasztrófa sújtotta övezet. Savant képességének „hála" egyszerűen képtelen hazudni, kényszeres igazmondása miatt viszont folyton zűrös helyzetekbe keveredik, bármerre is jár. Így amikor a jóképű, magabiztos, és hihetetlenül vonzó Alexszel hozza össze a sors, Misty rögtön megfogadja, hogy inkább a közelébe sem megy. Hiszen hogy is lehetne az övé valaki, aki ilyen tökéletes?
Ám a savant közösség mindennapjaira sötét árnyék vetül – egy sorozatgyilkos leselkedik a különleges képességű fiatalokra. Közülük egy pedig hamarosan élet-halál peremére kerül majd… vagy azon is túlra.
A nagysikerű Lélektársak-sorozatból megismert savantok az eddigieknél is izgalmasabb kalandokba keverednek Joss Stirling izgalmas, humorral átszőtt regényében.


Ismét olvasási válságban szenvedtem és semmi nem kötött le. Majd megláttam a polcomon, gondoltam megnézem mire megyek vele. Három nap alatt elolvastam, úgyhogy ez most nagy szó.

Még mindig úgy érzem, hogy már kinőttem ebből a világból. Sokszor túl tinis, túl nyűglődős, túlagyalós volt. Viszont egész jó volt a humor oldala és a cselekmény is lekötött. Viszont ezt az egyből elfogadjuk egymást dolgot még mindig nehezen dolgozom fel.

A nyomozás része nagyon tetszett, nem találtam ki a gyilkost, meg is lepett. A vége rendkívül izgalmas lett, számomra a nyomozás vitte a hátán a sztorit.

Összességében nem volt rossz, lekötött, kikapcsolt és még az olvasási válságomból is kirángatott. Viszont inkább egy limonádé könyvhöz hasonlított, nyomozással.

Értékelésem:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése