3/24/2020

Megérkezett az Alexandra rendelésem - Avagy, hogyan nem maradok olvasnivaló nélkül idén



Általában mindig rettenetesen irigy voltam, amikor láttam, hogy mennyiért lehet könyveket venni, ráadásul milyeneket egy-egy Alexandrás raktárvásár keretében. Mindig figyelmen kívül hagytam, mert tudtam én sosem fogok eljutni egyre, tehát kár fájdítani a szívem. Viszont ekkor jött szembe velem, hogy online raktárvásár is lesz, felcsillant a remény. 


Aznap majdnem elfelejtettem, olyan délután 1 körül jutott eszembe, hogy hoppá. Nem igazán tudtam bejutni, tehát megint feladtam. Azonban csak nem hagyott nyugodni este megint nekiültem és hosszas órák kínlódása után hajnal 1 körül leadtam a rendelésem 33 db könyvvel.
Hiába adtam le féltem, hogy menet közben törölve lesz vagy valami történik, annyira hihetetlen volt, hogy 300-400 forintokért keménykötéses könyveket tudtam venni.


Menet közben annyi gubanc adódott, hogy az Alexandra elismerte, az első nap technikai hiba történt a rendelések és a készletfigyelés között, így olyan könyveket is meg lehetett rendelni, amelyek valójában már elfogytak. Azonban, ezt úgy orvosolták, hogy az ország boltjaiból bekérték a megrendelt tételeket és így összemazsolázták a rendeléseket, nem pedig törölték vagy jócskán hiányosan kiküldték. Ez sok időt vett igénybe, de nekem mégis végtelenül szimpatikus hozzáállás volt, elismerték hogy hibáztak és igyekeztek úgy megoldani a rendeléseket, hogy a lehető legkisebb csalódás érjen mindenkit. Tudom, hogy a szerencsések közé tartoztam, hogy egyáltalán úgy-ahogy, de működött az oldal és ennyi könyvet megtudtam venni, mégis szerintem minden történés ellenére hihetetlen, hogy ilyen árakon lehetett könyvhöz jutni.

Hosszas várakozás után ma megérkeztek hozzám és csak 4 könyv hiányzik, amelyek nem is annyira fontosak, egyedül Marie Lu: Legenda sorozatából a második rész hiányzik, de azt majd pótolom.

Na de mutatom is a szerzeményeket, végtelenül boldog vagyok. Egy már biztos: ebben az évben nem maradok olvasnivaló nélkül.

Lista:
Brent Weeks: Túl az árnyakon
Brent Week: Az árnyékvilág peremén
Brent Weeks: Az árnyak útján
Brent Weeks: A tökéletes Árnyék
Maggie Stiefvater: Borzongás
Maggie Stiefvater: Várunk
Maggie Stiefvater: Örökké
Maggie Stiefvater: Hollofiúk
Tamara Ireland Stone: Elválaszt az idő
Justina Chen Heanley: Iránytű önmagamhoz
Demi Kirschner: Öld meg Jana Robinst!
Demi Kirschner: Szörnyek és ketrecek
Spirit Bliss: A múlt árnyai
Sarah Dessen: Tökéletes
Jessica Park: Szeretni bolondulásig
Jessica Park: Titkolni bolondulásig
Jessica Park: Celeste bolondulásig
Marie Lu: Legenda
Marie Lu: Bajnok
Sarah Addison Allen: Édes élet
Charles Dickens: Karácsonyi ének
Jessica Day George: Éjféli bál
Benina: Megsebzett szabadság
Tatiana de Rosnay: Sarah kulcsa
Elizabeth Chadwick: A legnagyobb lovag
Sarah Gruen: Vizet az elefántnak
On Sai: Lucy
Sebastian Fitzek: Ámokjáték



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése