9/17/2022

Rhonda Byrne: A Titok - Szeretet, Egészség és Pénz Mesterkurzus

Megjelenés: 2022

Kiadó: Édesvíz

Oldalszám: 352

Fülszöveg:

"Bármit ​megkaphatsz, amit csak akarsz!
Az úttörő bestseller, A Titok szerzőjének mélyreható mesterkurzusa bemutatja, hogyan alkalmazzuk a vonzás törvényét az élet három legfontosabb területén: a kapcsolatok, az egészség és a pénz terén.
Fedezd fel, hogyan érheted el a személyes boldogságot, kielégítő kapcsolatokat, nagyszerű egészséget, bőséget és sikert. Ez a könyv megmutatja, miként valósíthatod meg mindezt. Izgalmas leckékkel, tanácsokkal teletűzdelve és valós történeteken keresztül – olyan emberektől, akik A Titok tanításait alkalmazva jobb életet teremtettek maguknak – Rhonda Byrne eléd tárja, hogy a pozitív gondolatok és érzések ereje, kombinálva olyan napi gyakorlatokkal, mint a hála és a vizualizáció, miként vezethetnek bárkit álmaik életének a megvalósításához."
Az első könyvem volt Rhondatól, rendkívül kíváncsi voltam mivel hódította meg a világot, hiszen a Titokról sokat hallottam.

Ebben a kötetben a párkapcsolatok, az egészség és pénz áll a központban, így a különböző részekben a 3 témát vesszük sorra.

Nem feltétlenül hiszek benne, hogy ha jóra gondolunk akkor csak csodálatos dolgok történnek velünk. Számomra a történetek és az élet is nagyon le volt egyszerűsítve ezáltal, illetve sok volt az ismétlés. A történetek elég erőltetetten akarták átadni a módszer lényegét, és szinte minden történetben ugyanaz köszönt vissza, amitől volt, hogy csak átfutottam, mivel tudtam a befejezést.

Nem hiszek benne, hogy minden ennyivel megoldható és mindenre pusztán ez a módszer lenne a megoldás.
Viszont! Megértettem a könyv üzenetét és elgondolkoztam rajta. Még a gondolkodásomon is változtatott valamilyen szinten, hiszen még inkább törekedni fogok, hogy a jóra koncentráljak.


Akik ismerik az írónő munkásságát nyilván nem kell bemutatnom, viszont, aki ismerkedne vele, mint én is, szerintem tökéletes első olvasmánynak. Elgondolkodtató és egy elég szerteágazó látásmódot mutat be, amiből ha megpróbálunk átvenni, könnyíthet az életünkön.
Viszont még úgy érzem nem győzött meg, érdemes lesz a Titkot is elolvasnom.

Értékelésem: 3,5 / 5





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése