12/18/2019

Christmas is Coming BookTag



Már azt sem tudom mikor töltöttem ki book taget, így amikor az Írásaim Tárháza blogon megláttam ezt a karácsonyi változatot, rögtön tudtam, hogy nekem ezt ki kell töltenem. Hikari válaszai >> itt << megtekinthetőek.

Engem már október vége, november eleje óta végtelenül beszippantott a karácsonyi hangulat, még ez a tavaszi időjárás sem tud ezen halványítani. Tegnap a karácsonyfánkat is felállítottuk, így teljesen kiélhetem az ünnepi hangulatom.

Nem is találhattam volna jobb időpontot a kitöltésre 😊

1. Ha leesik az első hó - Hozz egy téli borítót!

Debbie Macomber: A fagyöngy alatt

Számomra a legszebb téli borítók egyike. Nagyon tetszenek a színek, a táj, a karácsonyi fények, a betűk, összhangban van az egész, azt a hangulatot sugallja, amit elvárok egy ilyen történettől.
A történetről most nem is írnék, az értékelés itt megtekinthető.

2. A Mikulás puttonya - Mi lapult az idei Mikulás-zsákocskádban?


Mindenből a kedvencem *.* 
Télen nagyon szeretem a vaníliás illatokat, én egyébként is több illatot használok, jellemzően a hangulatomhoz választom ki az adott napi parfümöm. Mostanában pedig az ilyen vaníliás jellegű, mélyebb illatokra vagyok rákattanva.
A Dove-ból most a legújabb vörös agyagosat kaptam, isteni illata van *.*
Édességekből pedig van itt minden, gumicukor, csoki macik, marcipán rudak, fehércsoki egész mogyoróval, és brandys hordócskák *.*
És igen a lámás szütyő is fontos, sztorija van :D

3. "Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?

Jay Asher- What Light

A borítója fogott meg először, de a tartalmában sem csalódtam. Angolul olvastam, de számomra teljesen hozta a karácsonyi hangulatot a mentás kakaóval, karácsonyfa vásárral meg minden, ami a karácsonyhoz kell. Nagyon szerettem a történetet.
Az értékelésem itt olvasható.

4. Narancsos forrócsoki - Egy könyv, amely megmelengeti a szívedet

RaeAnne Thayne: Sugar Pine Trail

A legfrissebb olvasmányomat tudom megemlíteni. Igazi tündérmesés. Annyira jól esett a lelkemnek. Karácsonyi, romantikus két elhagyott kisfiúval, egy macskás könyvtárossal, és a város macsójával. Imádtam minden percét, feltöltött. 

5. Homanus - Egy könyv, amely összetöri a szívedet

Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek

Kerülöm a szomorú, halálról, tragikus szerelemről vagy bármilyen szenvedésről szóló könyveket. Sokáig cipelem magammal ha egy-egy ilyenbe belefutok, így nincs ínyemre a saját életkedvem lehúzni.
Azonban ritkán a szép borító, vagy a hype engem is beránt, így elolvastam a Mielőtt megismertelek c. könyvet. Komolyan mondom a kedvenc könyvemmé vált volna, annyira aranyos, szép történet...lenne. A végével viszont nem értek egyet, így nekem összetörte a szívem.

Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?

Tara Sivec: Csábítások és csemegék

Még mindig ez az első könyv, ami beugrik, ha jó hangulatról van szó. Rengeteget nevettem rajta.

Christmas gift - Melyik könyvet szeretnéd a leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?


 Jó, most csalok, én már megkaptam a karácsonyi ajándékaim és milyen meglepő, mind könyv :D A rendelésemmel 3 sorozatot befejezettnek tekinthetek most már, és nagyon örülök neki. Jakupcsek Gabriella könyve pedig a megjelenése óta piszkálja a fantáziám.
Nagyon örülök az új szerzeményeknek 😊

Végezetül pedig hadd biggyesszem ide a kedvenc karácsonyi albumom, hátha másnak is megjön a hangulata

Michael Bublé- Christmas



4 megjegyzés:

Avilda írta...

Hű, ez a RaeAnne könyv nagyon megtetszett nekem is. Ahogy néztem goodreadsen, egy sorozat hetedik része. Összefüggő, vagy lehet összevissza is olvasni?

Wandamaci írta...

Én sem olvastam még az előző részeket, rögtön ezzel kezdtem és mint önálló kötet is vígan megállja a helyét, úgyhogy szerintem össze-vissza is lehet. Úgy sejtem, hogy ha több részt is elolvas az ember, akkor biztos bele lehet futni egy-két ismerős névbe.
Nagyon ajánlom, jó kis történet és pont illik ehhez az időszakhoz :)

Avilda írta...

Köszönöm, akkor repül is a kívánságlistámra :) De a többi része is :D

Wandamaci írta...

Nálam is tervben van a többi :3 Nagyon megszerettem a kisvárost meg az egész hangulatát :)

Megjegyzés küldése