7/08/2017

Asszociációs kihívás #4


















FairyDust júliusi Asszociációs kihívása nyári köntösbe bújt a Projekthétnek köszönhetően. Ismét kaptunk 5 gifet -most a nyárhoz kapcsolódóan- amelyekről le kell írnunk az első dolgot, ami az eszünkbe jut, lehetőleg könyves vonatkozással. :)

A napokban sűrűn folyik rólam a víz, meleg nyarunk van, de az olvasmányaim között is akadtak "izzasztó" esetek. Már idén is akadtak olyan művek, amik csalódást okoztak, de eddig egy volt, ami nagyon alulmúlta a várakozásaimat.
Ez pedig Melissa Grey: A lány éjfélkor c. könyve. Borzasztóan szenvedtem miközben olvastam és egyáltalán nem kötött le. Egyetlen jól felépített dolgot sem tudnék megemlíteni. Szörnyű volt.

Ezen a képen nagyon jót nevettem :D:D
Valamiért a túlhypolt könyvek jutottak eszembe. Én is kb. így ismerkedek az aktuálisan felkapott történet fülszövegével, próbálom eldönteni, hogy ez most vajon tetszeni fog-e vagy sem.
A legutóbbi alkalommal is úgy jártam, mint általában...csalódtam.
Colleen Hoover: Maybe Someday c. könyve először megtévesztett, akár a kedvenceim közé is felkerülhetett volna, de el lett rontva.

...amikor azért is végigolvasom azt a könyvet, akármennyire is kínlódok, kemény vagyok! Mint a kád széle :D

Mindig ámulok, hogy mások, hogyan képesek 1. órákon át napozni 2. közben még olvasni is valamit.
Egyszer próbáltam meg napozás közben olvasni, az lett a vége, hogy elengedte a ragasztás a borítót...többet nem fogom megpróbálni...

Nem igazán szoktam napozni, tehát a hagyományos leégés nem sűrűn fenyeget,de ha könyvekről van szó, jön 1-2 jó akció és máris leégtem anyagilag :D
Idén még nem futottam bele egy nagyobb akcióba sem, így egész jól viselkedtem eddig ^^ :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése