7/30/2017

The TBR BookTag















Erre a Book Tagre Arwen hívott ki, az ő válaszait itt lehet olvasni.
Szeretek Book Tageket kitölteni és eddig még nem válaszolgattam várólistás tagre, ugyanis a TBR azaz, To Be Read, az olvasásra kinézett könyveket jelenti vagyis a várólistát.

1. Hogyan követed nyomon, hogy mi van a várólistádon?
2010 óta vagyok a moly.hu tagja, így innentől kezdve egyre inkább rendszerezve látom mind az olvasásaim mind az olvasásra váró könyveket.
A Goodreadsre pár éve regisztrálhattam,de idén kezdtem el aktívan használni a 2017-es Reading Challenge-nek köszönhetően.

2. Hogyan döntöd el, hogy mit olvasol el a várólistádról legközelebb?
Nem feltétélenül a várólisámról választok, hanem ahogy hozza az élet. Általában hangulat alapján szoktam könyvet választani, ha igénylem hagyok időt, hogy az előző könyv leülepedjen és megtaláljon a következő. Van, hogy a borító befolyásol, ezután ránézek a fülszövegre és ha felkelti az érdeklődésem, akkor elolvasom.
Nem hiszek a véletlenekben és még az aktuális választásomnál is elgondolkozok, hogy ez a történet miért éppen most találhatott meg.

3. Melyik könyv van a legrégebb óta a várólistádon?
Ez egy jó kérdés, nem tudom pontosan. Valamiért J. R. Johansson: Álmatlanság c. könyve ugrott be. Már kb. 3 éve tervezem elolvasni, de eddig még nem került sorra.

4. Egy könyv, amit nem rég adtál hozzá a várólistádhoz?
Legutoljára Ruta Sepetys: Tengerbe veszett könnyek c. művét adtam hozzá a listámhoz.

5. Egy könyv, amit csak a borítója miatt raktál a várólistádra.
Nagyon sokszor befolyásolnak a borítók, így többet is tudnék mondani, de a legszebb Charlie N. Holmberg: A papírmágus c. könyve. Az a borító valami gyönyörű. Ez lesz az augusztusi Mini Könyvklub olvasásom is, szóval remélem ezalkalommal nem fogok csalódni és a szép küllem hozzá illő bellemet fog takarni.

6. Egy könyv a várólistádon, amit nem tervezel elolvasni.
Átpörgettem gyorsan és be kell, hogy valljam, egész sok van, amit nem biztos, hogy valaha is el fogok olvasni, de most egyikre sem tudtam rámondani, hogy ez tuti nem kerül sorra... Akkor minek került volna fel a várólistámra? 

7. Egy, még kiadásra váró könyv a várólistádról, ami miatt izgatott vagy.
El nem tudom mondani, hogy már mennyire várom! Oly sokszor emlegettem már, hogy Nalini Angyali vadász sorozata a legeslegkedvencebbem és végre folytatják a magyar kiadását, így már alig várom, hogy olvashassam a következő részt!

8. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki olvasott, kivéve te.
Ahogy Arwen is, én is Diana Gabaldon: Outlanderét említeném meg. Nem tudom miért, de eddig még nem olvastam el, pedig borzasztóan kíváncsi vagyok rá, hogy miért van érte mindenki oda meg vissza.
A Trónok harcát sem értettem egy ideig, de tavaly elkezdtem így megvilágosodtam :D Beálltam a rajongók közé. Remélem az Outlandernél is így fogok járni :)

9. Egy könyv a várólistádról, amit mindenki ajánl.
Jelenleg Baráth Viktória: A főnök c. művével találkozok sűrűn illetve a figyeltjeim is nagyon pozitív érékeléseket írnak. Többek között a jelenlegi 99%-os molyos értékelés is felkeltette a kíváncsiságom.

10. Egy könyv a várólistádról, amit nagyon el szeretnél olvasni.
A már korábban említett Papírmágust. A fejemben valamiért nagyon sokat várok tőle, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeim :)

11. Könyvek száma a molyos várólistádon.
A magyar várólistámon jelenleg 81 van, a kívánságlistámon 24, az angol várólistámon pedig 20.

Köszönöm a kihívást Arwen, jó kis tag volt!

A kihívottjaim:
Gothic01
Levandra és Sol

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése