7/15/2017

Summer Days BookTag













Régóta nem jelentkeztem BookTaggel, de Réta kihívása megoldotta a book tag-válságot a blogon.
A Summer Days Book Tag  eredetileg Levandra és Sol saját készítésű tagje, a kitöltésük a linken található.

1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?

Nem igazán szoktam újraolvasni. Talán, amit a legtöbbször forgattam vagy elővettem, amikor olvasói válságba kerültem az Darren Shan: Rémségek cirkusza.

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolában, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!

Hadilábon álltam a kötelező olvasmányokkal, elég keveset olvastam el, így egyértelműen nyári olvasmányok! :D

3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:

Leiner Laura: Bábel!
Nem voltam még fesztiválon, nem is tervezek menni, de annyira jól átadta a hangulatát a dögmeleg vonatoktól kezdve a várva-várt koncertig minden volt.

4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?

MacKayla Lane és Jericho Barrons ugrott be elsőre. Szerettem, hogy Mac olyan nagyszájú és kislányos volt a sorozat elején, Jericho pedig olyan megingathatatlan és titokzatos. Nagyon jól szórakoztam, amikor piszkálták egymást :D

5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?

Ó, ez nehéz kérdés! Azt hiszem leginkább Roxfortba mennék el. Tudom, tudom sablonos, de nagyon beszippantott a könyv is és a film is ^^

6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:

Stephen King: Tortúra
Ez volt a legutóbbi olvasmányom Kingtől és határozottan benne van a top 5 legjobb King könyvben! Tipikus Kinges hangulat, borzongás és nagyon elvont, brutális jelenetek. Imádtam :D


7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!

Paullina Simons: A bronzlovas
Volt vagy 100 oldal a könyvben, ami eléggé túlfűtöttre sikerült... Nem is nagyon értettem, hogy illik ez a 100 oldal úgy az egészhez. Elfért volna belőle pár oldal, na de nem ennyi! Szerintem simán ki lehetett volna belőle hagyni, nekem nem hiányzott volna. Kicsit a szürke 50 árnyalata volt vidéki verzióban...

8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?

Nem valószínű, hogy megyek idén nyaralni, nade még ha mennék is, általában nem viszek magammal könyvet. Az esetek többségében 2-3 napra mentünk és azt nem olvasással töltöttem. Ha már elmentünk nyaralni teljesen arra koncentráltam és itthon hagytam a könyveim :)

Kihívottjaim:
- Gothic
- Arwen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése