3/15/2023

Denise Linn: Fedezd fel az előző életeidet

Megjelenés: 2023

Kiadó: Édesvíz

Oldalszám: 190

Fülszöveg:

"Vesd ​le az ősi traumák láncait, és lelj valódi gyógyírra!

Lazíts a múlt bénító szorításán, és találj rá a valódi békére korábbi életeid megismerésén keresztül.Vajon miért ismételjük meg újra meg újra ugyanazokat a negatív viselkedésmintákat? Honnan származnak visszatérő félelmeink és fóbiáink? Miért érzünk azonnali vonzalmat egyes helyek és emberek iránt?

Újrateremtve a múltadat kezedbe veheted sorsod irányítását! Tudd meg, miként tárhatod fel, és miként hasznosíthatod ezt az erőt a nemzetközileg elismert gyógyító és bestsellerszerző, Denise Linn 21 napos útmutatója segítségével.

Lelked számos életet végigélt, mielőtt jelenlegi testedbe költözött. Érzelmi világodat mélyen eltemetett, korábbi életeidben átélt traumák, sérelmek és örömteli élmények sora határozza meg. Ez a magyarázata számos testi betegségnek is. Minden eddigi megtestesülésed hasznos a fejlődésed szempontjából, hiszen lelked minden egyes élettel tovább gazdagodik, de nem kell, hogy a múlt eseményei a jövődben is megismétlődjenek. Világszerte tömegek tanúsítják, milyen jótékony változással és felismerésekkel jár, ha feltárjuk születésünk előtti megtestesülésünk igazságait."

Engem rendkívül érdekel ez a téma, így kíváncsian vettem kezembe a könyvet.
A könyv bevezet minket ebbe a misztikus világba és akkurátusan, több szempontból végig vezet rajta.

Rendkívül gördülékenyen haladtam, egyre csak azt vettem észre, hogy nagyon olvastatja magát. Mindig vártam, hogy a következő oldalon milyen titokra fog fény derülni, így izgatottan haladtam fejezetről-fejezetre.

Számomra néhol kicsit megfoghatatlan volt bármennyire is érdekel a téma. Kicsit ködösítésnek éreztem, ám voltak benne érdekes részek is, amelyek elgondolkoztattak. A lényeg viszont, hogy mindenképp megerősített abban a hitemben, hogy vannak előző életeink.

Köszönöm a lehetőséget az Édesvíz Kiadónak!

Értékelésem: 4 / 5




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése